X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آخرین خبرها از مرکز تولید و فنی سیما/ ۷۰ هزار دقیقه سریال و اثر هنری دوبله شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: رئیس مرکز تولید و فنی سیما، آخرین فعالیت‌های رسانه‌ای این مرکز را تشریح کرد.

به گزارش سینماپرس، مهرداد عظیمی رئیس مرکز تولید و فنی سیما، در نشست خبری خود پیرامون آخرین فعالیت های رسانه ای این مرکز گفت: این مرکز از دو اداره کل فنی و تولید تشکیل شده است که تابستان امسال فعالیت‌های جدیدی را شروع کردند. واحد رپورتاژ اداره فنی ۱۴ واحد سیار دارد که پنج واحد آن به صورت اچ دی و ۹ واحد به صورت اس دی به انعکاس رویدادهایی از جمله لیگ برتر فوتبال و دیگر مناسبت‌ها می‌پردازند.

وی ادامه داد: کار فنی ویژه برنامه‌های مناسبتی ایام محرم و صفر نیز بر عهده واحد رپورتاژ است و دو واحد اچ دی جدید نیز به مرکز اضافه خواهند شد. اداره کل تولید، حمایت و پشتیبانی کارهای تولیدی را برعهده دارد که برنامه‌هایی از جمله عصر جدید، ستاره ساز و فرمول یک از جمله آن‌ها هستند.

رئیس مرکز تولید و فنی سیما عنوان کرد: بعد از طی مراحل اداری برخی از کارهای نمایشی که سفارش شبکه‌های مختلف است، ضبط و تولید می‌شوند. این روزها سریال جشن سربرون و حکایت‌های کمال در دست تولید است.

عظیمی همچنین از دوبله سریال‌های مختلف گفت و درباره آن‌ها توضیح داد: دوبله ۱۲ مجموعه انیمیشن خارجی، ۷ مجموعه سریال، بیش از ۸۰ مستند علمی، ۳۰ فیلم سینمایی خارجی و در مجموع دوبله ۷۰ هزار دقیقه کار در اداره مرکز تولید سیما انجام شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *