X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

شبکه‌های استانی در حل مشکلات مردم تاثیرگذارند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: علی عسکری با بیان اینکه رسانه‌های استانی به مسائل و مشکلات مردم بسیار نزدیکند، گفت: با توجه به نزدیکی این رسانه‌ها به ویژه شبکه‌های استانی به مسائل و مشکلات مردم، این شبکه‌ها در حل این مشکلات و درنتیجه در پیشبرد مسائل کشور بسیار تاثیرگذارند.

به گزارش سینماپرس،  عبدالعلی علی عسکری در مراسم رونمایی از یازده طرح صدا و سیمای استانی یزد در جلسه شورای اداری استانی افزود: اقدامات صورت گرفته در این استان و در مرکز صدا و سیمای یزد، اقداماتی ارزشمند و مایه مباهات است.

رئیس رسانه ملی تصریح کرد: به طور ویژه برای تقویت شبکه‌های استانی تلاش می‌کنیم و معتقدیم رسانه‌های استانی به دلیل نزدیکی به مشکلات و مسائل مردم می توانند در پیشبرد مسائل کشور تاثیرگذار باشند.

علی عسکری از انسجام، ایمان، اعتقاد راسخ، روحیه جهادی و برنامه ریزی دقیق مسئولان استان یزد نیز قدردانی کرد و گفت: استان یزد در بسیاری از زمینه‌ها سرآمد است و می توان به عنوان یک الگو به آن نگاه کرد.

رئیس رسانه ملی با اشاره به برگزاری اجلاس پیرغلامان حسینی(ع) در استان یزد، با قدردانی از استاندار یزد و تمام دست اندرکاران این اجلاس گفت: این اجلاس باشکوه در آستانه ماه محرم روحیه بسیار خوبی به استان دمید و امیدواریم این اجلاس در جهت دادن به عزاداری‌های پیش رو و پرشورتر کردن آن‌ها اثرگذار باشد.

علی عسکری افزود: اجلاس پیرغلامان حسینی(ع) خاطره ای دلنشین و نقطه عطفی برای دارالعباده یزد بود و امیدوارم موجب مطرح شدن بیش از پیش هیئت های عزاداری یزد باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما از حسن انتخاب دست اندرکاران برگزاری اجلاس برای برگزاری مراسم اختتامیه در میدان امیرچخماق نیز گفت: تصویری بسیار زیبا خلق شد که به دلیل پخش از آنتن‌های جهانی می تواند قابل توجه باشد.

همچنین رئیس سازمان صدا و سیما و استاندار یزد با کاشت دو نهال در یکی از بوستان‌های بزرگ یزد نام این بوستان را “بوستان پیرغلامان و خادمان امام حسین(ع) ” انتخاب کردند.

در این بوستان به نام هر یک از پیرغلامان حسینی یک نهال کاشته شده است و در مجموع هر یک از هفتصد نهال کاشته شده نمادی از یکی از پیرغلامان به شمار می رود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *