X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«ارباب حلقه‌ها» به نیوزیلند می‌رود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: استودیو آمازون اعلام کرد که سریال «ارباب حلقه ها» در کشور نیوزیلند فیلمبرداری و ساخته خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از اسکرین دیلی، استودیو آمازون تایید کرد که سریال «ارباب حلقه ها» در کشور نیوزیلند فیلمبرداری می‌شود و ساخت آن نیز از شهر آوکلند در ماه‌های آتی آغاز خواهد شد.

چند ماه قبل اخباری مطرح شده بود که آمازون در حال رایزنی برای فیلمبرداری در نیوزیلند – کشوری که پیتر جکسون سه گانه سینمایی «ارباب حلقه ها» و «هابیت» را در آن ساخته بود- است. ساخت این فیلم‌های سینمایی در این کشور باعث سرمایه گذاری‌ بالا در نیوزیلند شده و میزان گردشگری در این کشور را به شدت افزایش داده است.

به گفته آمازون، مراحل پیش ساخت این سریال در حال حاضر آغاز شده است. جی دی پین و پاتریک مک کای، به عنوان تهیه کنندگان اجرایی و شو رانر در این سریال فعالیت خواهند کرد. جی اِی بایونا کارگردان «دنیای ژوراسیک:سقوط پادشاهی» نیز قرار است دو قسمت ابتدایی از فصل اول این سریال را کارگردانی کند.

سازندگان این سریال در مورد انتخاب نیوزیلند برای فیلمبرداری گفتند: ما به دنیال مکانی بودیم که بتوانیم زیبایی‌های دوران کهن در عصر دوم میانه زمین را به تصویر بکشیم. می‌دانستیم که باید به دنبال یک مکان جادویی، با سواحل بکر، جنگل‌ها و کوه‌ها باشیم. به همین خاطر نیوزیلند را برای این سریال انتخاب کردیم.

گفتنی است سریال «ارباب حلقه‌ها» داستان‌هایی جدید از دنیای خلق شده توسط تالکین و کتاب «یاران حلقه» او را روایت می‌کند. فصل اول این سریال ۲۰ قسمتی خواهد بود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *