X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

نقشی چندلایه در «آقازاده» دارم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: کامبیز دیرباز بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره حضور در سریال «آقازاده» سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، کامبیز دیرباز بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر درباره فعالیت این روزهای خود به صبا توضیح داد: تنها سریالی که حضور من در آن قطعی است، سریال شبکه نمایش خانگی «آقازاده» است که قرار است به زودی جلوی دوربین بروم و فکر می کنم حدود چهار ماه مشغول بازی در این سریال باشم.

وی درباره نقش خود در «آقازاده» تشریح کرد: فقط به همین توضیح اکتفا می کنم که نقش من در این سریال یک نقش چند لایه است که مخاطب به راحتی نمی تواند دستش را بخواند و من همیشه اینگونه نقش ها را دوست داشته ام.

بازیگر سریال «آقازاده» ادامه داد: به هر حال حامد عنقا که نویسندگی و تهیه کننده «آقازاده» را برعهده دارد از آن دسته فیلمنامه نویسانی است که بیشتر مایل است اول بداند چه کسی آن نقش را بازی می کند و سپس بر اساس آن، نقش را بازنویسی کند و اینگونه شد که نقش را بر اساس مدلی که از من می شناسد و فضاهای کاری که از من دیده است بازنویسی می کند.

به گفته دیرباز، سریال «آقازاده» به لحاظ آنکه سریال تک محور نیست و روی دوش یک کاراکتر نمی چرخد شبیه سریال «قلب یخی» است.

وی با بیان اینکه سریال «آقازاده» سومین همکاری او با بهرنگ توفیقی است، مطرح کرد: با توجه به همکاری های گذشته من با بهرنگ توفیقی  و شناختی که از حامد عنقا دارم، فکر می کنم این سریال که برای شبکه نمایش خانگی تولید می شود کار خوبی از آب دربیاید که تماشاچی از آن لذت ببرد و احساس می کنم نتیجه خوبی داشته باشد.

بازیگر سریال «آقازاده» درباره همکاری خود با امین حیایی در این سریال مطرح کرد: بعد از فیلم سینمایی «اخراجی ها» با امین حیایی همکاری نداشتم و در این سریال بناست پس از سال ها دوباره کنار هم قرار بگیریم و خودم بسیار هیجان دارم که زودتر این اتفاق بیفتد.

سریال «آقازاده» با طراحی، نگارش و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی قرار است برای شبکه نمایش خانگی تولید شود.

امین تارخ، مهدی سلطانی، امین حیایی، جمشید هاشم پور و کامبیز دیرباز دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آنها در «آقازاده» قطعی شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *