X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

درخواست آقای بازیگر: «صد سال به این سال‌ها» را اکران کنید – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: با رفع توقیف فیلم سینمایی «خانه پدری» حالا انتظار برای رفع توقیف دیگر فیلم‌های سینمایی ایجاد شده است. یکی از این فیلم‌ها سینمایی «صدسال به این سال‌ها» ساخته «سامان مقدم» است که در آن «پرویز پرستویی» بازی می‌کند.

به گزارش سینماپرس، با رفع توقیف فیلم سینمایی «خانه پدری» حالا انتظار برای رفع توقیف دیگر فیلم‌های سینمایی ایجاد شده است. یکی از این فیلم‌ها سینمایی «صدسال به این سال‌ها» ساخته «سامان مقدم» است که در آن «پرویز پرستویی» بازی می‌کند. حالا این بازیگر سینما نوشته که: آقای انتظامی دوازده سال پیش فیلمی به تهیه کنندگی آقای مرتضی شایسته و کارگردانی خوب دوست عزیزم سامان مقدم نازنین ساخته شد، به نام «صدسال به این سال‌ها» ولی تا کنون اکران نشده و در بایگانی راکد خاک می‌خورد. تقاضا دارم دوساعت از وقت گرانبهایتان را صرف دیدن این فیلمها کنید. شک ندارم که با دیدن فیلم خودتان پاسخگوی مسئولین مصلحت اندیش سابق خواهید بود. چرا که پخش این فیلم هم دنیا را دارد و هم آخرت.

بدون شک بلحاظ محتوی ارزشهای هشت ساله دفاع مقدس را حفظ کرده. فیلم نمودار یک زن معتقد و پایبند ایرانی یا بهتر بگویم (مادر شهید) است، که چه دوران سختی را سپری کرده و چگونه استوار شخصیت خود را حفظ کرده، این از آخرت و اما (دنیا) منظورم این است اگر ملاک امروزه سینما متاسفانه فقط فروش است، یعنی گیشه، این بخش را هم تامین و تضمین خواهد کرد. امیدوارم هرچه زودتر مردم عزیز را میهمان این فیلمها کنیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *