X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

ستایش، سریالی بی رمق و با ضعف های مفرط – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سید علی آتش زر کارشناس و منتقد سینما و تلویزیون تصریح کرد: سریال ستایش با وجود پرمخاطب بودن، دچار ایرادها و ضعف های مفرطی بود که هم در بُعد فنی و هم به خصوص محتوایی می توان به آن اشاره کرد.

به گزارش سینماپرس، حجت الاسلام سید علی آتش زر، با اشاره به پایان پخش سریال «ستایش» به حوزه اظهار داشت: سریال ستایش نشان داده که چندان با یک اثر تلویزیونی شاخص و قابل قبول مواجه نبود، بلکه برعکس سریالی بی رمق و بدون برخورداری از اولیات یک درام خانوادگی را تماشا می کنیم.

وی افزود: این سریال نه شخصیت پردازی درست و حسابی داشت و نه ماجرا و داستان پردازی آن به میزان لازم، قوی و حرفه ای بود، بلکه به نظر می رسد که ساختار کلی آن از منظر روایت قصه، به شدت تصادفی و پیش پا افتاده است و در مجموع ما با سریالی با ضعف های مفرط روبرو هستیم.

وی بیان داشت: البته این سریال که شب ها فصل سوم آن از شبکه سوم سیما پخش شد، به لطف فصل های گذشته و ارتباطی که مخاطب با آن داشته، همچنان به نوعی پرمخاطب است، ضمن آن که حقیقتاً در حال حاضر سبد تلویزیون از حیث سریال ها و آثار نمایشی قوی و جذاب خالی است.

این کارشناس حوزوی همچنین گفت: مخاطبان تلویزیون ما معمولاً حول دو سوژه محوری گرایش و علاقه دارند که یکی کمدی است و دیگری ملودرام های خانوادگی که در هر دو بخش، فعلاً دست تلویزیون از آثار خوب و جذاب و قوی خالی است و لذا طبیعی است که سریالی چون ستایش با داشتن داستان و قصه سرراست و عام پسند، برای بسیاری از مخاطبان همچنان دارای جذابیت باشد.

وی افزود: از سویی مخاطب امروز که مدام سریال ها و آثار خارجی روز دنیا را می بیند، به تدریج ذائقه اش عوض شده و گرایش به سریال هایی در چند فصل دارد که سریال ستایش نیز در این زمره قرار می گیرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *