X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

تحریف کارشناس قرآنی سیما توسط رسانه‌های معاند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: ابوالفضل بهرام‌پور در واکنش به تبلغات رسانه حول سخنان چندی پیش خود در رسانه ملی گفت: من یک صحبت قرآنی و اجتماعی کردم، اما آن را تحریف کردند.

به گزارش سینماپرس، در پی انعکاس صحبت‌های ابوالفضل بهرام‌پور، کارشناس قرآنی سیما در برخی از رسانه‌ها، وی در توضیحی به فارس اعلام کرد: مردم اعتراض داشتند و حرف مردم این بود که چرا گرانی ناشیانه به بار آوردید و ما را به رنج و زحمت انداختید. خود من هم یکی از همین مردم بودم و در صحنه هم حضور داشتم، اما هنگامی که دیدم اعتراض به اغتشاش تبدیل و دشمن هم از آن موج‌سواری کرد، کنار کشیدم.

وی افزود: اعتراض، حق مردم است و حق دارند که از گرانی فریاد بزنند، اما مسئله ما و در واقع طرف صحبت من کسانی بود که پمپ بنزین را آتش زدند و وقتی کارگر پمپ بنزین از آنها می‌خواهد این کار را نکنند، او را هم آتش می‌زنند و یا زن و مردی که می‌بینند خانه آنها در آتش می‌سوزد و وقتی اعتراض می‌کنند، مرد را جلوی چشمان همسرش می‌کشند. یا کارگر شهرداری که حتی به آشوبگران آب می‌دهد و آنها را از تخریب اموال شهرداری نهی می‌کند اما با سلاح او را می‌کشند.
بهرام پور تصریح کرد: این‌ها محارب هستند و قرآن کریم هم برای محارب چهار مجازات تعیین کرده و من این‌ها را بازگو کردم. حال دشمنان که دیده‌اند ما دوستان آنها را هو می‌کنیم، از قول من نوشته‌اند که باید مخالفان را قلع و قمع کرد. در حالی که این سخن قرآن حکم افراد محارب است و این حرف‌ها فضاسازی دشمن است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *