X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

تصویربرداری سریال «نون خ» به تهران می‌رسد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: تهیه کننده سریال «نون خ» گفت: قرار است بزودی همراه با گروه تولید سریال به کردستان برویم و همچنین سکانس‌هایی را هم در تهران مقابل دوربین خواهیم برد که البته زمان دقیقی مشخص نکردیم.

به گزارش سینماپرس، «مهدی فرجی» تهیه کننده سریال «نون خ» به کارگردانی سعید آقاخانی به فارس، گفت: مدت ۱۰ روز است که تصویربرداری در کرمانشاه آغاز شده است و همچنان در کرمانشاه هستیم.

وی با بیان اینکه از همان ابتدا قرار بود تصویربرداری در مناطق کردنشین ادامه داشته باشد، گفت: درست است در پایان پخش فصل اول «نون خ» گفته بودیم که دوست داریم فصل دوم این سریال در کردستان ضبط شود، اما در اصل منظورمان تصویربرداری در مناطق کرد نشین بود. کما اینکه همین الان هم قرار است بزودی به کردستان برویم و همچنین سکانس‌هایی را هم در تهران مقابل دوربین خواهیم برد که البته زمان دقیقی مشخص نکردیم.

وی با اشاره به لوکیشن‌های این سریال نیز گفت: حضور گروه تولید در لوکیشن‌های داخلی و خارجی به سرما و بارندگی هوا مرتبط است و در روزهایی که بارش باران داریم، گروه به لوکیشن‌های داخلی می‌روند.

این تهیه کننده درباره بازیگران جدیدی که قرار است به این سریال اضافه شوند، نیز افزود: از بازیگران اصلی هنوز بازیگر جدیدی به سریال اضافه نشده و قرار است بزودی این اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: بازیگرانمان همگی از بازیگران فصل اول هستند و در ترکیب بازیگرانی که در فصل اول ایفای نقش می‌کردند، تغییری نداشتیم.  

به گزارش فارس، همچنین میرطاهر مظلومی، شقایق دهقان و مجید یاسر از بازیگران جدید فصل دوم این سریال هستند. همچنین سعید آقاخانی، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، سیروس میمنت، صبا ایزدپناه، هدیه بازوند از بازیگران این سریال هستند که در دو فصل حضور دارند.

سایر عوامل این سریال عبارتند از: مهدی فرجی: تهیه کننده، سعید آقاخانی: کارگردان، مدیر تولید: منصور غضنفری، مجری طرح: علی کریمی، نویسنده: امیر وفایی، دستیار اول کارگردان: مصطفی تنابنده، مدیر برنامه‌ریزی: ساناز بصیر، مدیر تصویربرداری: سجاد حیدری، تصویر بردار: محمد مجلل، صدابردار: امیر عاشق، منشی صحنه: سارا عبداللهی، طراح صحنه: حسین عالی‌نژاد، طراح لباس: پگاه ترکی، طراح گریم: بابک اسکندری، مدیر روابط عمومی: علی زادمهر، عکاس: پیمان گرزم، تدوینگر: امیر شیبان خاقانی، مدیر تدارکات: بهرام دانایی‌زاده، جانشین تولید: افشین رئوفی، آهنگساز: صادق آزمند.

فصل دوم سریال «نون. خ» برای پخش از شبکه یک سیما  در ماه مبارک رمضان در سال ۹۹ ساخته می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *