X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«لیلی بی مجنون» روی صحنه تئاتر می‌رود – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: علی برجی، بازیگر و کارگردان تئاتر از حضورش در یک نمایش ویژه ایام فاطمیه (س) خبر داد و گفت: این نمایش به کارگردانی مهدی اسماعیلی به صحنه فرهنگسرای ارسباران خواهد آمد.

به گزارش سینماپرس، علی برجی، بازیگر و کارگردان فعال تئاتر در عرصه دینی و دفاع مقدس به فارس عنوان کرد:‌ امسال ترجیح دادم کنار باشم و در جشنواره تئاتر فجر کاری ارائه نکردم.

وی درباره فعالیت‌های کنونی‌اش عنوان کرد: اخیرا در یک نمایش جدید به  نام «لیلی بی مجنون» به کارگردانی مهدی اسماعیلی و نویسندگی ابوالفضل حاج علی خانی حضور پیدا کردم این نمایش به مناسبت شهادت حضرت فاطمه (س) به صحنه می‌رود.

برجی در ادامه افزود: بازیگران کار کرامت رودساز، افشین سنگ چاپ، فرهاد بشارتی، علی پاکزاد، علی برجی، آرش تبریزی و خود ابوالفضل حاج علی خانی هستند.

این بازیگر تئاتر اظهار داشت: نمایش از پنجم دی ماه در سالن الی فرهنگسرای ارسباران در پانزده شب به صحنه خواهد رفت. این نمایش هر شب ساعت ۱۹/۳۰ اجرا می‌شود.

برجی درباره فضای نمایش توضیح داد: فضای کار در دوران اول رضاخان قلدر و زمان کشف حجاب است و حال و هوای لوتی‌های آن زمان را روایت می‌کند. تمرکز کار به یک خانواه فرهنگی است که از این خانواده چند نفر در دوران کشف حجاب و تعزیه خوانی جان  خود را از دست داده‌اند این خانواده می‌خواهند مثل هر سال در دهه فاطمیه نذر خود را برگزار کنند که اینها دچار مشکلاتی در این مسیر می‌شوند که قصه آن را روایت می‌کند.

وی افزود: نقش من هم در این نمایش فردی به نام نادر است که پسرعموی لیلا محسوب می‌شود بعد از ۱۰ سال از فرهنگ بازگذشته ابتدا اینطور نشان می‌دهد که قصد همراهی برای برگزاری نذر را دارد اما کار که جلو می‌رود چیزهای جدیدی از شخصیت او کشف می‌شود.  

برجی در پایان یادآور شد:‌ما هنوز در حال تمرین نمایش هستیم تا دی ماه به اجرا برسیم. منتظر دیدار همه علاقه‌مندان به تئاتر در این نمایش هستیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *