X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

فیلم‌سینمایی حضرت معصومه(س) ساخته خواهد شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: همزمان با ولادت حضرت زینب(س) کار ساخت فیلم سینمایی زندگی حضرت معصومه(س) در شهر قم آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، همین چندی پیش در گفت‌وگویی با جواد افشار اعلام شد به زودی ساخت فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) کلید می‌خورد؛ امروز همزمان با میلاد حضرت زینب کبری(س) این اتفاق در شهر قم افتاد.

تولید پروژه فاخر سینمایی حضرت معصومه(ع) بعد از امضای تفاهمنامه همکاری مشترک با معاونت فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(ع)، همزمان با ولادت حضرت زینب(س) کار خودش را شروع کرد.  

آخرین کار جواد افشار به سریال تلویزیونی “گاندو” برمی‌گردد؛ البته قرار بود زندگینامه “حضرت معصومه(س) ” سریال تلویزیونی شود اما حالا بخش مهمی از زندگی حضرت معصومه(س) از هجرت ایشان از مدینه به قم، سینمایی تصویر می‌شود.  

هجرتی که به عنوان نماینده امام(ره) با تدبیر ربانی امام رضا(ع) از قلب ژئوپلیتیک فکری جریانات گوناگون انحرافی آن تاریخ گذر کرد تا با حرکت عظیم تمدن‌ساز، اراده الهی در محقق ساختن ژئوپلیتیک نوین اسلامی با مرکزیت قم را در جهان اسلام و ایران ایجاد کند.

پس از سال‌ها تحقیق و پژوهش سرانجام نگارش اولیه فیلم سینمایی حضرت معصومه(س) به پایان رسید و این خبر را مجتبی امینی تهیه‌کننده این فیلم سینمایی اعلام کرده است.  

طرح اولیه فیلمنامه به پایان رسیده و فاز جدید و نهایی متن فیلمنامه را جواد افشار آغاز کرده است.  

به تعبیر تهیه‌کننده این فیلم‌سینمایی، پیش‌بینی می‌شود سال آینده پس از اتمام نگارش نهایی فیلمنامه، فیلم‌سینمایی حضرت معصومه(س) وارد مرحله پیش تولید شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *