X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

بیانیه صداپیشگان تلویزیون به مناسبت شهادت سردار سلیمانی – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: صداپیشگان تلویزیون با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا اعلام کردند همصدا با ملت ایران، با حضور در مراسم بدرقه شهید قاسم سلیمانی، دین خود را به فرمانده بزرگ جبهه مقاومت و آن پیشتاز دفاع از شرف و دین و میهن، ادا خواهند کرد.

به گزارش سینماپرس، متن این بیانیه به شرح زیر است:

  «بسم رب الشهداء و الصدیقین»

اقدام تروریستی دولت آمریکا علیه فرزندان دلاور ایران  اسلامی و به ویژه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، قهرمان مبارزه با تروریسم بین‌الملل، جنایتی است که هیچگاه از دفتر تاریخ فراموش نخواهد شد. جنایتی که قلب همه ایرانیان را جریحه‌دار کرد و هر انسان آزاده‌ای در هر کجای جهان، این اقدام دولت آمریکا را رفتاری ضدبشری می‌داند و آن را محکوم می‌کند.

شهید سپهبد قاسم سلیمانی فردا در تهران میزبان ما خواهد بود. عظمت و سرافرازی آن سردار، به حدی است که ما به بدرقه او نیازمندیم، نه او. اما از آنجا که سلیمانی، پیشتاز مبارزه با گروه‌های تروریستی تکفیری چون داعش بود، نه تنها مردم ایران، بلکه همه مردم جهان، مدیون اویند.

بنابراین ما صداپیشگان صداوسیما نیز همصدا با همه ملت شریف و قدرشناس ایران، فردا با حضور خودمان در مراسم بدرقه شهید قاسم سلیمانی، دین خود را به فرمانده بزرگ جبهه مقاومت و آن پیشتاز دفاع از شرف و دین و میهن، ادا خواهیم کرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *