X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«از من بپرس» با رویکرد پاسداشت زبان و ادبیات – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: هاشمی فرا گفت: فصل جدید «از من بپرس» با رویکرد مهارتی و پاسداشت زبان و ادبیات فارسی از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، مجید هاشمی فرا تهیه کننده برنامه «از من بپرس» به خبرنگاران جوان، گفت: برنامه «از من بپرس» پیش از این به موضوعات روانشناسی، خانواده، آسیب‌های اجتماعی و مسائل حقوقی می‌پرداخت که از این پس با تغییر رویکرد به مسائل مهارتی و پاسداشت زبان و ادبیات خواهد پرداخت.

وی افزود: از این هفته میزبان مسئولان کشوری در قوه مقننه و مجریه و دستگاه‌ها و نهادهایی که در حوزه مهارت مسئولیت دارند مانندوزارت آموزش و پرورش، وزارت صنعت و معدن، وزارت آموزش عالی، سازمان فنی و  حرفه ای، وزارت کار، تعاون امور اجتماعی و دانشگاهها هستیم.

هاشمی فر عنوان کرد: همان طور که می‌دانید مهارت در جامعه ما یک ضرورت است که متاسفانه در سال‌های اخیرکمتر به آن توجه شده، رابطه بین دانشگاه وصنعت وحوزه کار، خیلی رابطه معناداری در سال‌های گذشته نبوده و ما در تلاش هستیم که از مسئولان دعوت کنیم تا پاسخ بدهند که چرا این اتفاق در کشور رخ داده است.

وی تصریح کرد: در سری جدید از کارآفرینانی که در این حوزه ابتکاراتی در پیشه‌ها و مشاغل مختلف داشته و یا کارآفرینی کرده و شخصیت برجسته‌ای هستند دعوت می‌شود تا ظرفیت ایجاد شده را توسط رسانه توسعه بدهیم.

این تهیه کننده در رابطه با زبان و ادبیات فارسی نیزاظهار داشت: از آنجایی که ترویج زبان و ادبیات فارسی وظیفه شبکه آموزش است و دبیرخانه آن نیز در این شبکه دائر است ما در هر هفته از اساتید دانشگاه و مسئولان فرهنگستان زبان و ادبیات دعوت خواهیم کرد و هر هفته به یک موضوع می‌پردازیم.

برنامه «از من بپرس» روزهای یک شنبه، سه شنبه و پنج شنبه ساعت ۱۹ از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *