X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

بازی همسر هدایت هاشمی در «پدران» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مهشید ناصری گفت: همسرم من را به پروژه «پدران» معرفی کرد و در لحظات آخر به مجموعه ملحق شدم.

به گزارش سینماپرس، مهشید ناصری یکی از بازیگران اصلی فیلم سینمایی «پدران»، درباره چگونگی شکل گیری همکاری با این پروژه به خبرنگاران جوان گفت: لحظات آخر به جمع بازیگران فیلم ملحق شدم، هدایت هاشمی همسرم، من را معرفی کردند و سالم صلواتی پس از بررسی، تاییدیه را دادند و همکاری آغاز شد؛ این از تجارب اولیه نقش بلند من در حوزه سینماست.

او افزود: نقشم حدود ۱۶ سال از سن واقعی ام بزرگتر است که این موضوع برای من چالش بزرگی به وجود آورد؛ ساخت و پرداخت آن نیز به چالش‌های رسیدن به نقش اضافه می‌کرد، اما با داشتن گروهی حرفه‌ای و بی حاشیه همه چیز به خوبی پیش رفت.

این بازیگر در خصوص یکی از سخت‌ترین سکانس‌های فیلم گفت: سخت‌ترین قسمت کار که هنوز استرس آن  وجود دارد، دویدن از وسط اتوبان به اتفاق علیرضا ثانی فر بود، این صحنه چالش و استرس زیادی برای گروه داشت، چون ما جلوی ماشین‌ها را نگرفتیم و باسرعت تردد داشتند و به یکباره عرض اتوبان را باید طی می‌کردیم.

این بازیگر بیان کرد: شخصیت‌های قصه، تفاوت نسل‌ها و افکار آن‌ها که در فیلم مطرح می‌شود را در جامعه امروز زیاد می‌بینیم البته به نسبت قبل کمتر و کمتر می‌شود، اما باز هم زیاد است و باید تلاش کرد این گپ و فاصله کاهش یابد. البته نمی‌توان گفت اصلا فاصله‌ای نباشد و همه از بین برود، چون غیر ممکن است؛ بالاخره هرکسی در زمان خودش و با تربیت و طرز فکر متناسب با آن رشد کرده و الان هم برای فرزندانش پیاده می‌کند.

در خلاصه داستان «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی آمده :رویارویی دو نسل می‌تواند حادثه بیافریند؛ در «پدران» حادثه‌ای دو نسل را رو در روی یکدیگر قرار می‌دهد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *