X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

پخش یک سریال خاطره انگیز از شبکه چهار – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: شبکه چهار سیما سریال خاطره انگیز «در برابر باد» که در دهه ۱۳۶۰ از تلویزیون ایران پخش شده است را، هر شب به روی آنتن می برد.

به گزارش سینماپرس، سریال استرالیایی «در برابر باد» به کارگردانی سایمن وینسر و جرج تی. میلر محصول ۱۹۷۸ است. این سریال که پخش آن از امروز در شبکه چهار سیما آغاز شده است، در ۹ قسمت هر شب ساعت ۱۲ بامداد پخش و ساعت ۱۸ باز پخش می شود.
داستان این سریال درباره یک دختر ۱۸ساله ایرلندی به نام مری گرت (مری لارکین) است که سال ۱۷۹۷به‌ مدت ۷ سال از سوی مأموران ارتش بریتانیا همراه خانواده خود به مستعمره‌های این کشور در نیو ساوث ویلز استرالیا تبعید می‌شود. آشنایی مری با جوانی انگلیسی به نام جاناتان گرت (جان انگلیش) و ازدواج آن‌ها ماجراهایی را رقم می‌زند که در هر قسمت بخشی از آن روایت می‌شود
جان اینگلیش در نقش جاناتان و مری لارکین در نقش مری بازیگران اصلی در برابر باد هستند و کری مگوایر، وارویک سیمز، فرانک گالاکر، فردریک پارسلو و جرارد کندی دیگر نقش‌های این درام تاریخی را ایفا می‌کنند.
این مجموعه سال ۱۹۷۹ در جوایز لوگی استرالیا نامزد دریافت جایزه بهترین سریال درام شد؛ ضمن اینکه اینگلیش برای بازی در آن جایزه بازیگر تازه‌کار سال را از جوایز لوگی برد.
 واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما، هر شب ساعت ۱۲ بامداد مجموعه ای از بهترین سریال های خاطره انگیز ایرانی و خارجی را روی آنتن می برد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *