X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

چراغ‌های «برادوی» خاموش شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: تمام برنامه‌های «برادوی» از ساعت ۵ دیروز بعدازظهر (پنج شنبه ۲۲ اسفند) تعطیل شدند.

به گزارش سینماپرس به نقل از د رپ، دیروز پنجشنبه پس از آنکه فرماندار نیویورک اعلام کرد همه تجمعات بیش از ۵۰۰ نفر در نیویورک ممنوع است، برادوی تعطیل شد.

در حالی که این ممنوعیت در شهر نیویورک از جمعه صبح آغاز می‌شود، برادوی از دیروز بعداز ظهر به استقبال این تعطیلی رفت. انتظار می‌رود این ممنوعیت حداقل تا ۱۲ آوریل (۲۴ فروردین) ادامه داشته باشد.

این در حالی است که ۳۱ نمایش در برادوی در دست اجرا بودند و ۸ نمایش جدید نیز قرار بود با آغاز ماه جدید روی صحنه بروند.

مالکان تئاترها با این تصمیم دولت موافقت کردند و همراهی خود را نشان دادند.

این هفته درآمد برادوی تقریباً ثابت بود اما برخی از نمایش‌ها اعلام کردند با کاهش مخاطبان روبه رو شده‌اند. در مجموع باکس آفیس برادوی هفته پیش فروشی ۲۶.۷ میلیون دلاری را ثبت کرد که ۲ درصد بالاتر از هفته پیشتر بود.

شمار نمایش‌ها هم با شروع به کار ۴ نمایش جدید افزایش یافته بود که شامل روی صحنه رفتن «کمپانی» استیون سودنهایم، نمایش موزیکال «دایانا»، نمایش تاریخی «تریلوژی لمن» و «چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد» بود.

هفته پیش سه نمایش خانوادگی موزیکال دیزنی با کاهش فروش روبه رو شده بود که شامل کاهش ۱۶.۱ درصدی در نمایش «شیر شاه» و رسیدن فروش به ۱.۲ میلیون دلار، کاهش ۱۳.۷ درصدی «یخ زده» و رسیدن فروش به ۷۹۸ هزار دلار و کاهش فروش ۸.۲ درصدی «علاءالدین» و رسیدن به رقم یک میلیون دلار بوده است.

بیش از ۲۰۰ مورد ابتلا به کووید ۱۹ در نیویورک گزارش شده است. نیویورک دومین ایالتی است که بیشترین آمار ابتلا به ویروس کرونا در آن مشاهده شده است و پس از واشینگتن جای دارد که بیشترین آمار ابتلا را داشته است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *