X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

تولید و اجرای نمایش ایرانی، اولویت سال آینده کانون است – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مشهدی عباس، مدیر مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اولویت سال آتی تئاتر کانون را توجه به نمایش های ایرانی به شمار آورد.

به گزارش سینماپرس، «امیر مشهدی عباس»، مدیر مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس درباره رویکردهای سال آتی کانون عنوان کرد: رویکرد ما در سال ۹۹ نمایش های ایرانی خواهد بود. پرداختن به شخصیت ها، قصه های ایرانی، مثل ها و متل ها برایمان حائز اهمیت است.

وی در ادامه افزود: قشر کودک و نوجوان خیلی حساس هستند از این نمایش های ایرانی باید به سبک خودشان کار شود چرا که در این زمینه کم کار کرده ایم.

مشهدی عباس اظهار داشت: الان کارهایی در این زمینه ها رسیده است که برخی پذیرفته و برخی مشروط شدند که باید مورد بررسی قرار بگیرد تا بعد از تمرین به اجرا برسند.

وی با اشاره به اینکه برنامه هشت ماه آینده کانون مشخص و برنامه ریزی شده است، گفت: برنامه بر این بوده که اولیه اجراها پس از ایام نوروز باشد حال باید منتظر باشیم و ببینیم شرایط ویروس کرونا در کشور چطور می شود.

مشهدی عباس درباره دیگر بخش های کانون که تولیداتی داشته اند، گفت: با توجه به اینکه من به تازگی بخش سینمایی کانون را مسئولیتش را پذیرفتم، در این بخش دو فیلم سینمایی در حال تولید داریم که این روزها در حال پیش تولید آن هستیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *