X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

جولان علنی قلم‌های مسموم و هتاک! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: یکی از نشانه‌های جریان‌های به اصطلاح ادبی معارض با دین و انقلاب اسلامی، گستاخی آنها در اهانت به ارزش‌های اسلامی و مردم ایران و به رخ کشیدن الحاد یا ارتداد خود است.

به گزارش سینماپرس، عناصر و تفاله‌های این جریان‌های معاند داخلی همواره مترصد نفوذ به عرصه‌های مطبوعات، سینما و رسانه ملی و…هستند تا ضمن کسب شهرت؛ راهی برای ‌ترویج آثار و افکار خود بیابند.
یکی از این عناصر، مدت‌هاست که در بستر فضای ولنگار و متعفن مجازی وقیحانه به ارزش‌های دینی و ملی و هنرمندان متدین اهانت می‌کند و نظام دینی را- همسو با رسانه‌های معاند- به خصومت با بشریت متهم می‌نماید!
سال‌ها پیش این فرد که به واسطه نام یکی از برادران شاعر خود راهی به صدای جمهوری اسلامی یافته بود، به نگارش متن و قطعات نمایشی پرداخت اما از آنجا که عناد وی با ارزش‌های دینی رنگ علنی یافت از رسانه ملی اخراج شد و از این به بعد وی دیگر هیچ‌گونه احتیاطی در فحاشی نسبت به ارزش‌ها در نظر نگرفت.
او  رسما از فتنه آمریکایی و اسرائیلی ۸۸ حمایت کرد و بعد از رخداد حوادث مهندسی شده توسط دستگاه‌های جاسوسی دشمنان خارجی در سال ۹۶ و ۹۸ مخاطبان را دعوت به شورش علیه انقلاب و جمهوری اسلامی نمود.
از آنجا که این فرد لغزیده به جانب ارتداد همچنان با سوءاستفاده از نام برادر خود آزادانه و گستاخانه با جعل نام شاعر و نویسنده به هتاکی و پرده‌دری مشغول است؛ جا دارد که هدف بررسی دستگاه‌های نظارتی قرار گیرد و دست‌های پشت پرده حامی‌وی شناسایی شوند. این‌گونه عناصر قطعا حامل نشانه‌هایی از پدیده نفوذند!

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *