X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

مدیر ارتباطات و رسانه «سازمان اوج» منصوب شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: علی صدری‌نیا، مستندساز و فعال رسانه‌ای به مدیریت ارتباطات و رسانه سازمان هنری رسانه‌ای اوج منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، «علی صدری‌نیا» مستندساز و فعال رسانه‌ای به مدیریت ارتباطات و رسانه سازمان هنری رسانه‌ای اوج منصوب شد.

پیش از او، محمد ذوقی مدیر روابط عمومی این سازمان را برعهده داشت.  وی به عنوان دستیار ارشد رئیس سازمان اوج به فعالیت خود در این سازمان ادامه خواهد داد.

صدری نیا کارگردانی مستندهای قائم مقام، تهران – دمشق، چشم در برابر چشم، جزیره فارسی، کارگردانی طنز دکتر سلام و اجرای برنامه به اضافه مستند را در کارنامه کاری خود دارد.

**پیام تبریک بنیاد روایت فتح در پی انتصاب علی‌صدری نیا 

همچنین در پی انتصاب علی‌صدری نیا به‌عنوان مدیر روابط عمومی سازمان هنری اوج، محمد محمدی مدیر روابط عمومی بنیاد روایت فتح پیام تبریکی صادر کرد.

در این پیام آمده است: با اهدای نیکوترین تحیات و ضمن تبریک صمیمانه، حسن انتخاب شما در سنگر مدیریت روابط عمومی سازمان خوش‌نام و خوش‌سابقه اوج را مبارک شمرده و مطمئن هستیم با مدیریت ثمربخش و توانمند، توأم با تجارب برجسته حضرت‌عالی موجبات ارتقاء و ارتباطات بیش‌ازپیش این سازمان که انصافاً بازوی توانمند انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر به شمار می‌رود فراهم‌شده و منشأ خیروبرکت برای جریان هنر انقلاب اسلامی باشد.

همچنین جا دارد از زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه برادر عزیز محمد ذوقی در دوران حضورشان تقدیر و تشکر کرده و برای این سرباز خدوم انقلاب در جایگاه جدید آرزوی موفقیت و سربلندی نماییم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *