X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

بازیگری تلاش بی وقفه و رنج طولانی می‌طلبد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بازیگر سریال تلویزیونی «امام علی (ع)» گفت: توصیه من به جوانان ادامه راه بزرگان است، امیدوارم برای بازیگری تلاش کنند، درس بخوانند و تمرین کنند زیرا تنها راه درست همین است، بازیگری تلاش بی وقفه و رنج طولانی می‌طلبد.

به گزارش سینماپرس، عنایت بخشی بازیگر پیشکسوت سینما در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به فرارسیدن روز ملی بازیگر گفت: به نوبه خود این روز را به تمامی همکاران عزیز خودم که سالها بی دریغ برای شاد کردن دل مردم تلاش کرده‌اند، تبریک می‌گویم.  

وی در همین راستا ادامه داد: بازیگری برای من امری تمام نشدنی است، مثل روز اول و مثل برداشت اولی که جلوی دوربین رفتم، در این سن نیز همان شوق و استرس و هیجان را دارم، برای من هیچ وقت بازیگری و جلوی دوربین رفتن کهنه نمی‌شود.

این بازیگر پیشکسوت توصیه خود به بازیگران جوان را اینگونه تشریح کرد: توصیه من به جوانان ادامه راه بزرگان است، امیدوارم برای بازیگری تلاش کنند، درس بخوانند و تمرین کنند زیرا تنها راه درست همین است، بازیگری تلاش بی وقفه و رنج طولانی می‌طلبد.  

وی با اشاره به تعطیلی پروژه‌های سینما و تلویزیون در پی شیوع کرونا اذعان کرد: آرزوی من در ابتدا سلامتی بازیگران است، امیدوارم هیچ کدام از مردم سرزمینم و مخصوصاً دوستان عزیز بازیگرم هیچگاه در بستر بیماری نباشند.

بخشی خاطرنشان کرد: بعد از شیوع کرونا اکثر بازیگران بیکار شدند، آرزو می‌کنم در ادامه سال پرکار باشند، امیدوارم این بیماری هر چه سریعتر ریشه کن شود و بازیگران بتوانند جلوی دوربین بروند، فارغ از بحث معیشت تمامی زندگی یک بازیگر بازی کردن است و مطمئن باشید تمامی بازیگران از این وقفه سه ماهه بسیار غمگین هستند.  

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *