X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

اصحاب رسانه از شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس بازدید می‌کنند – اخبار سینمای ایران و جهان


سینماپرس: خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه، خبرگزاری ها و جراید، (پنجشنبه اول آذر ماه هفته جاری) از شهرک سینمایی انقلاب و دفاع مقدس بازدید می کنند.

به گزارش سینماپرس، امین صافی زاده مدیر روابط عمومی بنیاد روایت فتح گفت: به منظور قدردانی از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری نظیر سینما، تئاتر، هنرهای تجسمی، عکاسان، انتشارات و مستند قصد داریم تا اردوی یک روزه تفریحی را برای اصحاب رسانه فعال در خبرگزاری ها و مطبوعات برگزار کنیم.

وی بیان کرد: بازدید از پشت صحنه یکی از فیلم های سینمایی که در شهرک در حال فیلمبرداری است و بازدید از لوکیشن های فیلم های سینمایی مختلف از جمله «به وقت شام» و نیز سریال های «در چشم باد»، «حضرت یوسف»، «هنگام بیداری» و ظرفیت های مختلف لجستیکی و خدماتی شهرک از جمله برنامه هایی است که درصدد تدارک و هماهنگی برگزاری آن هستیم.

وی رایزنی جهت حضور دبیران جشنواره های تئاتر، فیلم و هنر «مقاومت» را در مرحله نهایی برشمرد و افزود: قصد داریم با حضور مسئولان بنیاد فرهنگی روایت فتح و دبیران ۳ جشنواره آقایان محمد خزاعی، امیر نصیربیگی و مسعود نجابتی که بنیاد فرهنگی روایت فتح متولی برگزاری آن است قدردانی شایسته ای از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه به عمل آوریم.

وی پنجشنبه اول آذر ماه هفته جاری را زمان برگزاری این اردوی تفریحی اعلام کرد.


مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *