X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

کرونا باعث موفقیت شبکه نمایش خانگی شد! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بازیگر سریال «هم گناه» گفت: از نظر من موفقیت در بازیگری به هیچ عنوان به لابی نیاز ندارد، زیرا ما اینقدر بازیگر کم داریم که در هر نقطه کشور اگر بازیگری شروع به بروز و درخشش کند تمام سازندگان به سمت آن‌ها می‌روند.

به گزارش سینماپرس، سریال «هم گناه» به کارگردانی مصطفی کیایی به تازگی وارد فصل دوم خود شده است، این سریال توانست در دوران اوج کرونا و قرنطینه خانگی همچون سایر آثار شبکه نمایش خانگی مورد اقبال عموم قرار گیرد.

کرونا باعث موفقیت شبکه نمایش خانگی شد

مصطفی کیایی در گفت‌وگو با میزان، پیرامون تاثیر قرنطینه خانگی و شیوع بیماری کرونا بر موفقیت آثار شبکه نمایش خانگی و آثار پخش اینترنتی گفت: بدون شک خانه نشینی و قرنطینه طولانی مدت طی ماه‌های گذشته تاثیر فراوانی بر شبکه نمایش خانگی و شبکه‌های پخش اینترنتی گذاشته است، این برهه زمانی باعث شد تا این مدیوم از پخش با استقبال بسیار گسترده‌ای روبرو شود و جایگاه آن در میان مردم کاملا تثبیت شود.

https://cinemaoffice.ir/wp-content/uploads/2020/06/2610433_512.jpg

بیشتر بخوانید:

برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

وی در همین راستا ادامه داد: شبکه نمایش خانگی و آثار توانستند در ایام قرنطینه کرونایی جور بسیاری دیگر از مدیوم‌ها که تعطیل بودند و یا ضعیف عمل می‌کردند را به دوش بکشد، البته نباید فراموش کنیم که این اتفاق و قرنطینه خانگی باعث شد تا رقابت بسیار زیادی بین مدیوم‌های مختلف پخش ایجاد شود که طبیعتا به افزایش کیفیت برای جذب مخاطب بیشتر ختم شد.

کارگردان فیلم «چهارراه استانبول» درباره دلایل موفقیت سریال «هم گناه» اظهار کرد: طبیعتا هر موفقیتی عوامل متفاوتی را پشت خود می‌بیند، اما همچون آثار قبلی تاکیدم در این سریال هم بر قصه بود، قصه و فیلمنامه مهمترین دلیل برای جذب و دنبال کردن مخاطب نسبت به یک سریال است. قصه گویی حرف اول و آخر در موفقیت یک اثر را می‌زند، البته قصه پایه اثر است، کارگردانی، چیدمان درست بازیگران و عوامل پشت صحنه دلایل دیگری هستند که می‌توان برای موفقیت اثر در نظر گرفت.

https://cinemaoffice.ir/wp-content/uploads/2020/06/2610429_825.jpg

به شدت با کمبود بازیگر خوب مواجهیم

حبیب رضایی بازیگر سریال «هم گناه» درباره دلیل عدم استعدادیابی جوانان عرصه تئاتر در مدیوم سینما اظهار کرد: از نظر من بازیگری به سن و سال مرتبط نیست، بازیگری یک امر خلاقه است که المان‌های مختلفی و متغیری دارد، از بین هر ۱۰ هزار نفر شاید یک نفر تبدیل به بازیگری شش دانگ شود.

وی در همین راستا ادامه داد: منظور از بازیگر تنها کسی نیست که جلوی دوربین رفته و دیالوگ می‌گوید، منظور بازیگر خلاق است که می‌دانیم در همه جای دنیا بسیار نادر هستند، ما اعضا بسیار زیادی در انجمن بازیگران داریم، می‌خواهم بگویم حتی سابقه و یا جوانی دلیلی نمی‌شود که یک فرد را بازیگر بزرگ و یا خوبی بدانیم، زیرا بازیگری یک پکیج از نبوغ و خلاقیت است.

بازیگر سریال «هم گناه» با اشاره تعداد بالای آموزشگاه های بازیگری در تهران افزود: ما در همین شهر تهران بیش از ۱۵۰ آموزشگاه بازیگری داریم که تعداد ده‌ها برابر این عدد در آن‌ها سالانه آموزش داده می‌شوند، قرار نبوده و نیست که از تمامی این آموزشگاه‌ها بازیگران خوبی بیرون آیند، از نظر من اصطلاح آموزش بازیگری به کل غلط است، زیرا ما پرورش بازیگری داریم. به این معنا که احساسات در آدم‌ها پرورش پیدا می‌کند، اینکه تا چه حد فرد قابلیت پرورش این استعدادها را دارد به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست.

رضایی خلاقیت را مهمترین دلیل موفقیت بازیگران دانست و خاطرنشان کرد: از نظر من موفقیت در بازیگری به هیچ عنوان به لابی نیاز ندارد، زیرا ما اینقدر بازیگر کم داریم که در هر نقطه کشور اگر بازیگری شروع به بروز و درخشش کند تمام سازندگان به سمت آن‌ها می‌روند. از نظر من هیچ چیز جز توانایی به موفقیت یک بازیگر ختم نمی‌شود. برخی تنبلی خودشان را به لابی و بهانه‌های دیگر پیوند می‌زنند در صورتی بازیگری تماما توانایی و خلاقیت است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *