X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

بلاتکلیفی صداوسیما برای پروژه تلویزیونی «حضرت موسی (ع)»/ آیا سیمافیلم به دنبال تغییر کارگردان است؟! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: پس از سال ها انتظار برای تولید پروژه عظیم تلویزیونی «حضرت موسی (ع)» به تازگی یکی از مسئولان سیمافیلم در اظهاراتی تعجب برانگیز از عدم هر نوع تصمیم گیری در خصوص تولید این سریال تلویزیونی خبر داد!

به گزارش سینماپرس طی ۲ هفته گذشته سیداحمد میرعلایی تهیه کننده سریال تلویزیونی «حضرت موسی (ع)» بعد از پیگیری های مکرر خبرنگار سینماپرس اظهار داشت: که هر نوع اظهارنظر راجع به این پروژه تلویزیونی تنها از طریق روابط عمومی سیمافیلم انجام می شود و طبق درخواست سیمافیلم ما در این خصوص هیچ مصاحبه ای انجام نمی دهیم.

خبرنگار سینماپرس پس از تماس با کامران قبادی با این واکنش مواجه شد که فعلاً هیچ اتفاق خاصی در رابطه با پروژه تلویزیونی «حضرت موسی (ع)» نیفتاده و وضعیت این سریال نامشخص است.

حمید یادروج مسئول رسانه ای سیما فیلم نیز در گفتگو با سینماپرس با بیان اینکه هیچ تصمیم گیری جدیدی در خصوص این پروژه اتخاذ نشده اظهار داشت: تلویزیون در هر حال مایل است این اثر ساخته شود اما تصمیم جدیدی در خصوص چگونگی تولید این پروژه گرفته نشده است.

وی ادامه داد: از سوی دیگر شیوع ویروس کرونا یک وقفه جدی در تمامی پروژه ها ایجاد کرد که پروژه «حضرت موسی (ع)» هم از این قاعده مستثنی نیست و همانطور که پیش از این هم معطل مانده بود همچنان در انتظار تعیین تکلیف است!

یادروج خاطرنشان کرد: آقای شورجه که پیش از این قرار بود کارگردانی این سریال را بر عهده داشته باشند اوضاع جسمانی مناسبی ندارند و در یک برهه حتی خودشان از کارگردانی این سریال تلویزیونی پشیمان شده اند و حالا باید یک کارگردان متخصص در حد ایشان و زنده یاد فرج الله سلحشور برای کارگردانی این اثر تلویزیونی انتخاب شود.

وی تأکید کرد: این پروژه تلویزیونی اثری ارزشمند است که قطعاً نمی توان کارگردانی اش را به هر شخصی سپرد و باید بین گزینه های متعهد و متخصص بهترین فرد برای کارگردانی این سریال عظیم انتخاب شود!

لازم به ذکر است سینماپرس آمادگی انتشار نظرات سیداحمد میرعلایی و جمال شورجه را در خصوص این اخبار جدید دارد. 

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *