X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آغاز عرضه اینترنتی انیمیشن «بنیامین» در «عماریار» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: انیمیشن سینمایی «بنیامین» از طریق سامانه نمایش آنلاین (VOD) عماریار و شبکه نمایش خانگی عرضه ‌شد.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن سینمایی «بنیامین» به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه‌کنندگی مصطفی حسن‌آبادی، از امروز سه‌شنبه ۲۰ خردادماه از طریق سامانه نمایش آنلاین (VOD) عماریار به آدرس Ammaryar.ir و همچنین شبکه نمایش خانگی عرضه ‌شد.

انیمیشن سینمایی «بنیامین» با ۵ میلیارد و ۲۲۱ میلیون تومان فروش در سینماتیکت و ۳۱۲ میلیون تومان فروش در مناطق و شهرهای فاقد سینما توسط سامانه توزیع عماریار (سینماسیار)، در مجموع ۵ میلیارد و ۵۳۳ میلیون تومان فروش را پشت سر گذاشت.

این انیمیشن، داستان ۲ دوست به نام‌های «آشر» و «بنیامین» را روایت می‌کند که خرابکاری‌ آشر، باعث اسارت مادر بنیامین توسط سربازان پادشاه می‌شود. بنیامین تصمیم می‌گیرد برای نجات مادرش به سفری پرخطر برود و این سرآغازی است برای ماجراهای پرفراز و نشیب بنیامین و آشر.

علاقه‌مندان برای تهیه انیمیشن سینمایی «بنیامین»، می‌توانند به سایت «عماریار» به نشانی Ammaryar.ir  مراجعه کرده و با کد تخفیف benyamin از ۵۰ درصد تخفیف ویژه خرید اشتراک سه ماهه به مناسبت انتشار انیمیشن بنیامین برخوردار شوند.

بنیامین، در سی‌ و هفتمین جشنواره فیلم فجر، جایزه «تجلی اراده ملی» را به خود اختصاص داد و در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان، جایزه «بهترین انیمیشن سینمایی» را کسب کرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *