X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

دختران کار موضوع برنامه «شکلات تلخ» شدند – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: «شکلات تلخ» سه شنبه سوم تیر با موضوع دختران کار روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.

به گزارش سینماپرس، مجتبی احمدی تهیه کننده و کارگردان برنامه تلویزیونی «شکلات تلخ» بیان کرد: به مناسبت روز دختر به سراغ دختران کار رفته ایم و چالش‌های کار کودکان به خصوص دختران را مورد بررسی قرار دادیم.

وی ادامه داد: کار برای کودکان با هر جنسیتی با چالش‌ها و مخاطرات بسیاری همراه است و اگرچه محدودیت‌ها و ممنوعیت ‌های بسیاری از سوی قانون و قواعد داخلی و خارجی در این باره وجود دارد اما نمی‌توان نادیده گرفت که در سطح شهر روزانه با حضور پررنگ و دلگیر کننده کودکانی مواجه هستیم که بر معابر و… مشغول کار هستند و نیازمند رسیدگی، توجه و ساماندهی از سوی ارگان‌های مرتبط با این موضوع هستند.

احمدی عنوان کرد: با توجه به اینکه نمایش چهره این کودکان ممنوعیت دارد سعی بر این داشته ایم که از بازیگران کودک برای خوانش داستان زندگی این بچه‌ها استفاده کنیم و در بخشی از این برنامه به سراغ دختران گل فروش مسیر بهشت زهرا  و جاده صالح آباد رفته‌ایم و خطرات حضور آنها در کنار معابر و  اتوبان‌ها را بررسی کرده‌ایم. در این برنامه تلویزیونی سعی بر این داریم که با نمایش وضعیت زندگی کودکان کار، معیشت آنها، بهداشت، شرایط خانواده و فاصله گرفتن آنها از زندگی عادی و تحصیلات ضمن مطالبه‌گری از ارگان‌ها از مردم نیز دعوت کنیم تا در کنار برنامه شکلات تلخ با شیوه‌های مختلف کمک حال این گروه سنی فعال بر سر چهاراه‌ها و خیابان‌ها باشد.

«شکلات تلخ» با موضوع آسیب های اجتماعی شنبه و سه شنبه ساعت ۱۳:۳۰ و در روز های یکشنبه و چهارشنبه حوالی ۳۰ دقیقه بامداد از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما روی آنتن می رود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *