X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

همواره دلتنگ «امام رضا (ع)» می‌شوم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بازیگر سریال «ولایت عشق» گفت: تمام بازیگرانی که در سریال ولایت عشق بازی کردند در ادامه زندگی خود از برکت آن بهرمند شدند، این برکت تمام ناشدنی است، ما جوابمان را از شخص امام هشتم (ع) گرفتیم، این برای شخص من برکت فراوانی داشت و در حرفه و زندگی‌ام به قول معروف آمد داشت.

به گزارش سینماپرس، سیروس کهوری‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، پیرامون حضورش درباره موفقیت همیشگی سریال «ولایت عشق» پس از گذشت سالها از تولید این اثر گفت: بنده افتخار داشتم که در این سریال نقشی داشته باشم، بی‌نهایت خوشنودم که این اثر همچنان مورد اقبال مردم قرار می‌گیرد، بدون شک عشق و علاقه مردم به حضرت امام رضا (ع) و همچنین کیفیت این اثر دلایلی واضح برای استقبال مداوم از آن است.  

وی درباره حضور خود در سریال ولایت عشق اظهار کرد: من در طول حضورم در سریال «ولایت عشق» تمام سعی‌ام را کردم تا با تمام وجود در خدمت پروژه باشم، خوشحالم اگر توانسته باشم اندکی از بار این اثر را برداشته و باعث اثربخشی در آن شده باشم، زیرا حضور در این اثر و نفس کشیدن در رکاب امام هشتم (ع) برای من موهبتی بزرگ و تمام نشدنی است.

همواره دلتنگ «امام رضا (ع)» می‌شوم/بازی در ولایت عشق موهبت زندگی من است

بازیگر سریال «ولایت عشق» با اشاره به تاثیر فراگیر بازی در سریال «ولایت عشق» در زندگی شخصی خود اضافه کرد: تمام بازیگرانی که در سریال ولایت عشق بازی کردند در ادامه زندگی خود از برکت آن بهرمند شدند، این برکت تمام ناشدنی است، ما جوابمان را از شخص امام هشتم (ع) گرفتیم، این برای شخص من برکت فراوانی داشت و در حرفه و زندگی‌ام به قول معروف آمد داشت.  

وی در همین راستا ادامه داد: از نظر من برای بازی در چنین اثری باید لایق بود، خوشبختانه این فرصت نصیب من شد و به سرعت از این فرصت استفاده کردم زیرا این افتخار شاید برای هر بازیگری یک بار در عمرش رخ دهد، فرصتی که همیشه به عنوان برکت در زندگی و کار من جریان دارد.  

بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها» ساخت سریال «ولایت عشق» را اتفاقی بزرگ در تاریخ سریال‌سازی کشور دانست و اظهار کرد: ساخت این سریال رویداد بزرگی است، رویدادی که بسیاری از هنرمندان توانستند با حضور در آن به زندگی خود رنگ ببخشند، مطمئنم که حضور در این سریال برای همه عوامل خیر و برکت فراوانی داشته که شاید گاها به صورت مستقیم متوجه آن نشده اند اما شک نکنید که در زندگی هیچکدام از ما بی تاثیر نبوده است.  

همواره دلتنگ «امام رضا (ع)» می‌شوم/بازی در ولایت عشق موهبت زندگی من است

وی درباره زیارت حرم امام رضا (ع) تاکید کرد: بعد از بازی در سریال «ولایت عشق» زیارت حرم امام رضا (ع) برای من حال و هوای عجیبی دارد، من آن سریال را با تمام وجود و باورم بازی کردم و همین باعث شده تا هر بار که حرم مطهر امام هشتم (ع) می روم احساس کنم که در زمانه ایشان زیست کرده‌ام، شاید من فقط در سریالی بازی کرده‌ام که زندگی ایشان را روایت می کرده اما خودم و روحم همیشه بی نهایت دلتنگ امام رضا (ع) می‌شود. برای من زیارت حرم امام هشتم (ع) سرشار از عشق و شور است، شوری عجیب که بعد از بازی در ولایت عشق چندین برابر شده است.  

کهوری نژاد با اشاره به ابعاد مختلف زندگی «امام رضا (ع)» خاطرنشان کرد: از نظر من با اینکه سریالی درباره زندگی امام هشتم (ع) ساخته شده اما ما در این زمینه بسیار کم کاری کرده‌ایم، سیره زندگی امام رضا (ع) ابعاد مختلفی دارد که هرکدام می‌تواند یک سریال یا اثر سینمایی شود، مخصوصا در زمانه فعلی از نظر من ساخت آثاری درباره زندگی ایشان می‌تواند برای بسیاری از ما راهگشا و روشنگر باشد، امام هشتم (ع) همواره برای ما ایرانیان الگو بوده و هست، پس می‌توانیم به عنوان هنرمند بهتر و بیشتر نسل امروز را با زوایای متفاوت و گهربار زندگی ایشان آشنا کنیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *