X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آغاز به کار سایت طنز «راه راه» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سایت طنز «راه راه» که از سال ۹۶ آغاز به کار کرده بود، با طراحی نو و بخشهای جدید دور تازهای از فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش سینماپرس، بهزاد توفیق‌فر، سردبیر سایت راهراه در تشریح ویژگیهای دور جدید فعالیت این سایت گفت: سایت «راه راه» با تغییرات جدید و استفاده از نویسندگان و همکاران جوان و باانگیزه، تلاش میکند تا علاوه بر متن، شعر و کارتون طنز، به مرجعی برای جدینویسی درباره طنز تبدیل بشود.

توفیقفر از آغاز فعالیت بخش «درباره طنز» سایت «راه راه» خبر داد و گفت: از این به بعد علاوه بر محتوای طنز، تولیداتی در حوزه معرفی و نقد محصولات طنز مانند کتاب، فیلم، سریال و… هم در سایت منتشر میشود و آثار طنزی که در قالبهای مختلف منتشر میشوند را معرفی و نقد خواهیم کرد.
وی بخش «پا به راه» را نیز یکی دیگر از قسمتهای جدید سایت معرفی کرد که در آن مطالب افرادی که به تازگی در عرصه طنزپردازی دست به قلم شدهاند منتشر خواهد شد.
به گفته سردبیر سایت «راه راه» تولید پادکستهای طنز و همچنین پادکستهایی در زمینه معرفی و نقد محصولات طنز از جمله فعالیتهای بخش چند رسانهای خواهد بود.
وی در پایان پوشش محافل، جشنوارهها و رویدادهای حوزه طنز و کاریکاتور را نیز از دیگر فعالیتهای سایت «راه راه» در دور جدید عنوان کرد.
گفتنی است فاطمه سادات رضوی علوی بعنوان دبیر سرویس نثر طنز، امین شفیعی دبیر سرویس آموزش، زهرا فرقانی دبیر شعر طنز، مهدی نظری دبیر کاریکاتور و امیرحسن محمدپور بعنوان دبیر سرویس چندرسانهای در دور جدید فعالیت سایت «راه راه» فعالیت میکنند.
علاقهمندان میتوانند به سایت «راهراه» با نشانی rahrahtanz.ir دسترسی داشته و همچنین با آیدی @rahrahtanz_ir در پیامرسانهای بله و تلگرام به کانال این سایت مراجعه کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *