X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

برگزاری جشن انیمیشن در فضایی متفاوت/ گزارش عملکرد هفتگی می‌دهیم – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

امیر سحرخیز رئیس هیات مدیره انجمن فیلم‌سازان انیمیشن ایران در گفتگو با خبرنگار مهر درباره فعالیت‌های صنفی خود گفت: این انجمن قبل از برگزاری پانزدهمین دوره انتخابات توانست کد شناسه ملی خود را دریافت کند و به همین دلیل مجوز شرکت در این دوره از انتخابات را به دست آورد.

وی بیان کرد: در همین راستا روانبخش صادقی را به عنوان نماینده این انجمن در انتخابات خانه سینما معرفی کردیم که توانست عضو هیأت مدیره جدید خانه سینما شود.

رئیس هیات مدیره انجمن فیلم‌سازان انیمیشن ایران توضیح داد: پیش از این قرار بود مجمع عمومی انجمن را برگزار کنیم که به دلیل شیوع بیماری کرونا نتوانستیم این برنامه را اجرایی کنیم. با توجه به اینکه احتمالاً وضعیت کرونا در پاییز هم به همین شکل ادامه داشته باشد، تصمیم داریم از هفته آینده به صورت منظم و به شکل‌های مختلف هر هفته یک گزارش عملکرد فعالیت‌های انجمن را در نیم سال اول را به اعضا ارائه دهیم.

وی بیان کرد: این گزارش‌ها قرار است در فرمت‌های مختلف برای اعضا ارسال شود.

سحرخیز درباره برگزاری جشن انیمیشن هم گفت: با توجه به شرایط فعلی جشن انیمیشن ایران به روال گذشته برگزار نمی‌شود، البته برنامه‌ای برای چگونگی برگزاری این جشن در فضای متفاوت در دست داریم که به زودی اعلام می‌شود. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا این جشن همزمان با روز جهانی انیمیشن برگزار شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *