X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آثار «کرونا روایت» به دبیرخانه جشنواره فیلم کودک رسید – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: برخی فیلم‌ها با موضوع کرونا در بخش «کرونا روایت» جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان داوری و ارزیابی می‌شوند.

به گزارش سینماپرس، مجموعه‌ای از فیلم‌های کودک و نوجوان با موضوع کرونا به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان تحویل داده شد تا فرایند انتخاب و داوری آن‌ها انجام شود.

به گفته محمد کیاسالار دبیر بخش «کرونا روایت»، در بین آثاری که به دبیرخانه این جشنواره ارائه شده، ۳۵ فیلم مستند و کوتاه و موبایلی وجود دارد که موضوع یا سازنده آن‌ها کودکان و نوجوانان بودند.

همچنین ۹۹ انیمیشن و سریال اینترنتی (وب سری) برای انتخاب و داوری در اختیار  این جشنواره قرار گرفت. به علاوه، ۱۸۶ نقاشی کودک و نوجوان با موضوع کرونا برای استفاده در بخش‌های جنبی به این جشنواره تحویل داده شد.

وی ضمن تشکر از همراهی دبیر جشنواره بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان، به توافق با دبیران جشنواره‌های سینمایی امسال برای حضور ویژه کروناروایت در آن رویدادها اشاره کرد و افزود: همانطور که پیشتر اعلام شده بود، قرار است آثاری که در بخش کرونا به روایت سینما در سامانه «کروناروایت» ثبت می‌شود، بر حسب فرم و محتوای آثار، در جشنواره‌های بین‌المللی سینما حقیقت، فیلم کوتاه تهران و فیلم‌های کودک و نوجوان حضور یابد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *