X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

انیمیشن «هَبوب» آماده نمایش شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: انیمیشن کوتاه «هَبوب» به کارگردانی مهسا سامانی نمایش شد.

به گزارش سینماپرس، انیمیشن کوتاه «هَبوب» به کارگردانی مهسا سامانی و از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی آماده نمایش شد.

در خلاصه داستان انیمیشن «هَبوب» ساخته مهسا سامانی آمده است: «پدر و دختری در حال زندگی روزمره هستند که در اطراف آن‌ها چیزهایی پدید می‌آید و چیزهایی محو می‌شود. این مسائل زندگی آن دو را مختل می‌کند …»

مهسا سامانی ساخت این فیلم کوتاه انیمیشن و همکاری با افراد حرفه‌ای را فرصتی می‌داند که باعث کسب تجربه‌ای بزرگ برای او شده است.

عوامل تولید انیمیشن «هَبوب» عبارتند از نویسنده: محمدصادق گلچین عارفی، مهسا سامانی، کارگردان و تهیه‌کننده: مهسا سامانی، انیماتور: طیبه باغبانی، دستیار کارگردان و منشی صحنه: علی نکویی، فیلمبردار: تورج هیبتی، صدابردار: حسین زنگنه، صداگذار: حسین قورچیان، موسیقی: میم رسولی، دسیناتور و طراح افکت: آتوسا غفاری، اصلاح رنگ: هوتن حق‌شناس، مدیر تولید: عاطفه مرادی، تولید شده در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

مهسا سامانی متولد شهرکرد و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد رشته انیمیشن از دانشگاه سوره است و با ساخت انیمیشن «مرد خاکی» موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم انیمیشن از جشنواره فیلم کوتاه بی‌کلام تهران شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *