X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

بیان تهدیدها و حقایق سرمایه گذاری در برنامه «سرمایه» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: رضایان گفت: برنامه «سرمایه» با نقد، بررسی و شفاف سازی درباره مسائل جاری در بازارهای مختلف، از شبکه هفت سیما پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، پرتو رضایان تهیه کننده برنامه «سرمایه» به خبرنگاران جوان، اظهار کرد: برنامه «سرمایه» راه‌های مختلف سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه مانند مسکن، بورس، طلا و … را بررسی می‌کند و با نقد و شفاف سازی درباره مسائل جاری در بازارهای مختلف، اطلاعات به روز و موثق در اختیار بینندگان برنامه قرار می دهد.

وی ادامه داد: یک اتاق فکر داریم که از کارشناسان برجسته و مسئولان در این حوزه استفاده می‌کنیم. به هیچ عنوان از افرادی که اعتبار اجتماعی ندارند دعوت نمی‌کنیم. موضوعات را در جلسات مطرح و براساس رویدادهای هفته، از کارشناس مرتبط بهره می‌بریم.

رضایان عنوان کرد: برنامه ما در این مدت توانسته استقبال خوبی از طرف مردم داشته باشد. هدف ما این است که بتوانیم یک منبع معتبر برای ارائه حقایق و تهدیدهای این زمینه برای مردم باشیم. فقط به تهران اکتفا نکرده ایم و گزارش‌هایی از شهرهای دیگر هم در برنامه پخش می‌کنیم.

گفتنی است برنامه «سرمایه» به تهیه کنندگی پرتو رضایان و با اجرای ناصر خیرخواه و کارگردانی میثم نظیمی جمعه‌ها ساعت ۲۱ از شبکه هفت سیما پخش می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *