X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

تراژدی آغاز فتنه به روایت امام جامعه + ویدئو – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سایت رهبر معظم انقلاب فیلم بیانات منتشرنشده ایشان در روز ۳۰ تیرماه ۸۸ درباره حوادث ۸۸، سخنان میرحسین موسوی و خاتمی و… برای اولین بار منتشر کرد.

به گزارش سینماپرس، سایت رهبر معظم انقلاب فیلم بیانات منتشرنشده ایشان در روز ۳۰ تیرماه ۸۸ درباره حوادث ۸۸، سخنان میرحسین موسوی و خاتمی و… برای اولین بار منتشر کرد.

رهبری در این فیلم با اشاره به اظهارات مهندس میرحسین موسوی می گویند: «آقای موسوی اعلام کرد که در این انتخابات تقلب شده و این منشأ همه‌ی حرف‌های بعدی شد. سوال این است: شما از کجا فهمیدید در انتخابات تقلّب شده، چه دلیلی اقامه شد؟…خود من هم خیلی سعی کردم، همان روز شنبه عصر که ایشان ظهرش اطلاعیه داده بود، فرستادم یک نفر را پیش ایشان، برگشت حرف‌هایی که زد من را خیلی متعجب کرد، خیلی متعجب کرد…»

متن بیانات رهبر معظم انقلاب، بدین شرح است: آقای موسوی اعلام کرد که در این انتخابات تقلب شده و این منشاء تمام اتفاقات بعدی شد. آقای موسوی گفت: من از حق شما دفاع می کنم. مردم بیایید. منم میام. دعوت مردم به نافرمانی، به شورش. به استناد این که در انتخابات تقلب شده. سوال انجاست. شما از کجا فهمیدید در انتخابات تقلب شده؟ چه دلیلی اقامه شد؟ این شد منشاء حرف های بعدی. سعی کردند ایشان را در صحنه نگه دارند. من در جریان مذاکرات و گفتگوهای متعددی که با ایشان شده قرار دارم. خود من هم خیلی سعی کردم با سوابقی که با آقای موسوی دارم، چون بین ما و آقای موسوی یک ارتباط عاطفی و وحدت سلیقه در بعضی از مسائل خاص وجود دارد. من از این فرصت استفاده کردم و همان روز شنبه عصر ( ۲۳ خرداد ۱۳۸۸ ) که ایشان ظهر اطلاعیه داده بود، یک نفر را پیش ایشان (آقای موسوی ) فرستادم. گفتم یک تنبه به ایشان بدهیم تا ایشون عقب بنشیند. اما ایشان حرفایی زدند که بنده را خیلی متعجب کرد. ایشان گفته بود نه. باید انتخابات ابطال شود. ما امروز جلسه داشتیم با فلان کس و فلان کس . همه در آن جلسه اتفاق نظر داشتند که باید انتخابات ابطال شود. از آن ۴ نفر که در آن جلسه بودند، ۲ نفر (آقایان خاتمی و هاشمی رفسنجانی ) منکر شدند. ۲ نفر دیگر باقی ماند که یک نفر آن خود آقای موسوی بود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *