X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

تمام تلاش ما بازگشایی دوباره سالن‌های سینما است/تا دو روز آینده وضعیت بازگشایی مشخص خواهد شد! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: دبیر شورای صنفی نمایش گفت: شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی نامه ای را تنظیم کرده که به ستاد ملی مبارزه با کرونا اهدا خواهد شد، طی این نامه اعلام شده که سینماها هیچ خطری برای شیوع بیماری کرونا ندارند و در صورت بازگشایی تمامی پروتکلهای بهداشتی با سخت گیری و دقت رعایت خواهند شد.

به گزارش سینماپرس، مرتضی شایسته در گفت‌وگو با میزان، پیرامون برگزاری آخرین جلسه شورای صنفی نمایش گفت: آخرین جلسه شورای صنفی دیروز عصر برگزار شد و طی آن مقرر گردید تا دو فیلم تازه به چرخه اکران آنلاین اضافه شوند. نام این دو فیلم توسط سازمان سینمایی اعلام خواهد شد.
وی در همین راستا ادامه داد: مابقی آثار چرخه اکران آنلاین به مسیر خود در اکران ادامه خواهند داد و دو فیلم جدید نیز از شنبه هفته آینده به این چرخه اضافه خواهند شد.

دبیر شورای صنفی نمایش درباره روند بازگشایی سینماها اضافه کرد: شورای صنفی نمایش و سازمان سینمایی نامه ای را تنظیم کرده که به ستاد ملی مبارزه با کرونا اهدا خواهد شد، طی این نامه اعلام شده که سینماها هیچ خطری برای شیوع بیماری کرونا ندارند و در صورت بازگشایی تمامی پروتکلهای بهداشتی با سخت گیری و دقت رعایت خواهند شد.

وی در همین رابطه اظهار کرد: طی این نامه از ستاد ملی مبارزه با کرونا خواسته شده تا سینما را از گروه شغلی شماره سه به گروه شغلی شماره دو انتقال دهند تا امکان بازگشایی سالنهای سینما فراهم شود.  

شایسته با تاکید بر تلاشهای شورای صنفی نمایش برای بازگشایی سینماها خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما در شورای صنفی نمایش بازگشایی دوباره سالنهای سینما است، این نامه توسط سازمان سینمایی در حال پیگیری است و تا دو روز آینده وضعیت بازگشایی سینماها مشخص خواهد شد.  

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *