X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«مجتبی کشوری» سرپرست اداره کل تحقیق و توسعه سرویس و محتوا شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مجتبی کشوری با حکم معاون فضای مجازی رسانه ملی به عنوان سرپرست اداره کل تحقیق و توسعه سرویس و محتوا منصوب شد.

به گزارش سینماپرس، غلامرضا نوری معاون فضای مجازی رسانه ملی در حکمی مجتبی کشوری را به عنوان سرپرست اداره کل تحقیق و توسعه سرویس و محتوا منصوب و از خدمات علی امامی قدردانی کرد.

متن حکم سرپرست جدید اداره کل تحقیق و توسعه سرویس و محتوا بدین شرح است:

انتظار دارم با راه اندازی اتاق وضعیت محتوایی با مدل مسئله محور، رصد و جریان شناسی جامع فضای مجازی و تهیه بوم مسائل و گزارش‌های راهبردی و موضوعی، نسبت به برنامه‌ریزی محتوایی برای تمام بخش‌های معاونت و نمایندگی‌های معاونت در سازمان و هم افزایی با سایر فعالان جبهه انقلاب اسلامی در فضای مجازی اقدام فرمایید.

ضمناً، رصد نقض مالکیت سازمان برای استفاده در شورای واگذاری، پایش نوع حضور برنامه‌ها در فضای مجازی و تهیه گزارش‌های مورد نیاز کمیسیون سرویس، همچنین رصد و داده‌کاوی مصرف آثار، تحلیل و اثر سنجی تولیدات معاونت، اهتمام ورزیده و با همکاری مدیران ذیربط در پیشبرد اهداف و ماموریت‌های سازمان در فضای مجازی همکاری نمایید.

از خداوند منان توفیقات روز افزون شما، در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم.

مجتبی کشوری پیش از این مدیریت توزیع و انتشار، مدیریت رصد و داده‌کاوی و دبیر شورای سیاست گذاری فضای مجازی این معاونت را عهده‌دار بوده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *