X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

نشست «برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه‌ای در صنعت اسباب‌بازی» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: چهارمین نشست علمی جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به بررسی «برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه‌ای در صنعت اسباب‌بازی (صادرات)» می‌پردازد.

به گزارش سینماپرس، این نشست تخصصی ساعت ۹ تا ۱۲ روز دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ در قالب وبینار با حضور سخنرانانی از ایران و فرانسه برگزار خواهد شد.

نشست «برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه‌ای در صنعت اسباب‌بازی»

«بدرالدین احمدی» پژوهش‌گر و مربی آموزشی دانشگاه تربیت مدرس، «مهرداد بیات» استاد مدیریت صنعتی، حسن سیرانی مدرس دانشگاه و مدیرعامل شرکت‌های ماتی‌لوس و «آیدین مهدی‌زاده» مدرس دانشگاه و پژوهش‌گر حوزه اسباب‌بازی از جمله سخنرانان این نشست هستند.
همچنین «روبرتو فراگا» طراح بازی‌های رومیزی از کشور فرانسه در نشست «برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه‌ای در صنعت اسباب‌بازی (صادرات)» سخنرانی می‌کند.
«مونا آقایان» کارشناس ارشد ارتباط تصویری و پژوهش‌گر هنر نیز به عنوان مهمان در این نشست سخن خواهد گفت.
علاقه‌مندان برای شرکت در نشست علمی «برندینگ و بازارسازی جهانی و منطقه‌ای در صنعت اسباب‌بازی (صادرات)» می‌توانند از طریق پایگاه جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir اقدام کنند.
یادآوری می‌شود ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «آینده را باید ساخت» به صورت مجازی در حال برگزاری است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *