X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

کتاب «اهداف و سیاست‌های محتوایی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» منتشر شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: کتاب «اهداف و سیاست‌های محتوایی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» نوشته منصور واعظی به‌تازگی‌ توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

به گزارش سینماپرس، کتاب «اهداف و سیاست‌های محتوایی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» نوشته منصور واعظی به‌تازگی‌ توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌مناسبت چهل‌سالگی انقلاب بیانیه‌ای صادر کردند که برای مخاطبان عام و خاص، الهام بخش و برای هر صاحب رأیی مغتنم است. در این‌بیانیه جامع که بر اساس آن یک نقشه دقیق و راهبردی برای انقلابی ماندن ارائه داده‌اند، آمده است: «انقلاب وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است؛ گامی دوم که باید در چهارچوب “نظریه انقلاب اسلامی” و با “تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی” به‌سوی تحقق آرمان ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید و ولایت عظما برداشته شود.»

نویسنده کتاب پیش‌رو معتقد است رسانه ملی نیز به‌عنوان اصلی‌ترین نماینده فرهنگ و امین‌ترین نماینده مردم و حکومت و جامعه، موظف است همه تلاش خود را در خصوص تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) دراین بیانیه راهبردی مبذول دارد.

کتاب مذکور، ضمن نگاه به همه وظایف رسانه ملی در مسیر تبیین، ترویج و اجرای منویات حکیمانه «بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی» متناسب با ساختار حوزه‌های تولیدی رسانه ملی، محورهای جامعی برای فرهنگ‌سازی این بیانیه ارائه و نیز سیاست‌هایی را برای تولیدات رسانه‌ای ارائه کرده است.

بیانیه گام دوم انقلاب، محورهای برنامه‌سازی برای گروه‌های موضوع محور، محورهای برنامه‌سازان برای گروه‌های مخاطب محور، محورهای برنامه‌سازی برای گروه‌های ساختار محور عناوین بخش‌های این‌کتاب هستند.

این‌کتاب با ۲۶۲ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۳۲ هزار تومان منتشر شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *