X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

به اندازه اعتبار مشخص شده برای جشنواره هزینه کردیم/تعهدی بیش از اعتبار مدنظر ایجاد نکردیم – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی اداره کل هنرهای نمایشی اعلام کرد تلاش بر این است که تا پایان بهمن مبلغ باقیمانده کمک هزینه گروه های سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر، تسویه شود.

به گزارش سینماپرس، رضا بصیرت مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران درباره وضعیت تسویه مبلغ باقیمانده از کمک هزینه گروه‌های شرکت کننده در سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر که روز دوشنبه ۲۰ بهمن به کار خود پایان داد، به مهر گفت: قسط باقیمانده کمک هزینه گروه‌های تئاتری سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر هنوز تسویه نشده است. پیش‌بینی‌های لازم در این خصوص را انجام داده‌ایم و سعی می‌کنیم تا پایان بهمن باقیمانده کمک هزینه‌ها نیز تسویه شود.

وی درباره زمان تسویه کامل تعهدات سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر نیز یادآور شد: کاری که ما انجام دادیم این است که به اندازه اعتبار مشخص شده برای جشنواره هزینه کردیم و تعهدی بیش از اعتبار مدنظر ایجاد نکردیم. از سوی دیگر دوستان هم به ما قول دادند که پرداخت اعتبار جشنواره به موقع باشد.

بصیرت در ادامه تأکید کرد: پرداخت تعهدات کلی جشنواره نیز خیلی طول نخواهد کشید و تا پایان سال ۹۹ و یا نهایتاً تا فروردین سال ۱۴۰۰ که پایان بازه زمانی اعتبارات هزینه‌ای است، کلیه تعهدات جشنواره تسویه می‌شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *