X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

آغاز اکران نوروزی از ۲۰ اسفند منتفی شد/ نظام‌نامه اکران ۱۴۰۰ همچنان اندرخم یک کوچه است! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: با اینکه روز گذشته مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش عنوان کرده بود اسامی فیلم‌های اکران نوروزی دوشنبه ۱۸ اسفندماه اعلام می‌شود برای چندمین بار پیاپی این اسامی اعلام نشد تا بلاتکلیفی و سرگردانی اکران نوروزی بیش از پیش تشدید شود!

به گزارش خبرنگار سینماپرس مرتضی شایسته در گفتگو با ما اظهار داشت: به دلیل اینکه دفاتر پخش مهلت یک هفته ای خواستند با این درخواست آن ها موافقت شد و یک هفته به صاحبان آثار مهلت داده شد تا بتوانند پروانه نمایش دریافت کنند.

وی ادامه داد: در خصوص نظام نامه اکران ۱۴۰۰ هم امروز نمایندگان کانون کارگردانان، تهیه کنندگان، پخش کنندگان و سینماداران هم آیین نامه را امضا کردند که برای آقای انتظامی ارسال شده و اگر تصویب شود هفته آینده به همراه اعلام اسامی فیلم های اکران نوروزی این مطلب نیز در اختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

به گزارش سینماپرس پیش از این شورای صنفی نمایش اعلام کرده بود به دلیل بی‌اطلاعی برخی از تهیه کنندگان از زمان‌بندی اعلام آمادگی برای اکران نوروزی، تصمیم به ارائه فرصتی مجدد گرفتیم اما ۱۶ اسفندماه آخرین فرصت اعلام آمادگی است و ۱۷ اسفندماه نام سه فیلم اکران نوروز ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد!

مشخص نیست عقب افتادن پیاپی اعلام اسامی فیلم های اکران نوروزی به چه علت است؟ آیا هیچیک از صاحبان آثار راضی نیستند در بحران کرونا سرمایه های شان را به آتش بکشند و فیلم شان را اکران کنند؟ باید منتظر ماند و دید چه اتفاقی برای اکران نوروزی در هفته آخر سال جاری رخ می دهد!

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *