X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

دعوت رادیو انقلاب برای پیوستن به یک پویش ملی – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مدیر رادیو انقلاب از شنونده‌های این شبکه درخواست کرد که به پویش ملی «خاطره نگاری و تاریخ نگاری انقلاب» بپیوندند.

به گزارش سینماپرس، علیرضا حبیبی مدیر رادیو انقلاب و دبیر ستاد نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی معاونت صدا گفت: در جشن بزرگ انقلاب که در اسفند ماه برگزار می‌شود از ۴۰ نفر که در پویش ملی «خاطره نگاری و تاریخ نگاری انقلاب» فعال هستند، تجلیل می‌شود و همچنین از شهروند – برنامه‌سازان و برنامه‌سازان رادیو انقلاب اعم از شبکه‌های ملی و استانی شامل ۴۰ نفر از بهترین تهیه کنندگان، گویندگان، گزارشگران، مستندسازان و برنامه‌های برتر نیز تجلیل صورت می گیرد.  

وی با اشاره به تبیین سیاست ها و محورهای برنامه سازی در رادیو انقلاب عنوان کرد: رادیو انقلاب در راستای رسالت ذاتی خود و با عنایت به نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پی اتخاذ سیاست‌های معاونت صدای رسانه ملی در راستای برنامه‌سازی و تولید محتوا است تا با بهره گیری از ظرفیت های جدید حوزه های تولید پیام و انتشار آن، برای سومین سال پیاپی به فعالیت بپردازد.

حبیبی اضافه کرد: این رادیو ۲۴ ساعته به صورت زنده و شبانه‌روزی در حال تولید برنامه است و طی یک برنامه‌ریزی ۴ ماهه تلاش کرده است ضمن تعامل با نهادها و دستگاه ها از مسئولان کشور دعوت کند تا خدمات، دستاوردها، پیشرفت ها و جشن‌های چهل ساله جوانان و مبتکران ایران اسلامی را تبیین و معرفی کند.

مدیر رادیو انقلاب از ویژه برنامه مشترک این رادیو با مراکز  استان ها با عنوان «سفرنامه پیشرفت» یاد کرد و گفت: این ویژه برنامه پنجشنبه‌ها ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر از رادیو انقلاب پخش می‌شود و ما هر هفته با حضور مسئولان استان ها به تحولات چهل ساله در هر استان می‌پردازیم.

حبیبیدر پایان با بیان اینکه پویش ملی «خاطره نگاری و تاریخ نگاری انقلاب» در رادیو انقلاب راه اندازی شده است، اظهار کرد: رادیو انقلاب ضمن تعامل با مخاطبان از شنونده‌های خود می‌خواهد که آثار خود را به نشانی ۴۰٫seda.ir ارسال کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *