X

جزئیات وبلاگ

سلیمی: هرآنچه دولت تدبیر و امید در ۸ سال گذشته ارائه کرد تابلوی تمام نمایی از یأس و ناامیدی بود/ در این سال ها حوزه فرهنگ و هنر یک عقبگرد جدی را تجربه کرد! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: سهیل سلیمی کارگردان سینما با انتقاد شدید از عملکرد غلط مدیران سینمایی دولت تدبیر و امید طی ۸ سال گذشته اظهار داشت: هرآنچه دولت تدبیر و امید در ۸ سال گذشته ارائه کرد تابلوی تمام نمایی از یأس و ناامیدی بود و متأسفانه نه تنها در حوزه فرهنگ و هنر که در تمامی بخش ها و حوزه ها ما شاهد نقصان و خسران فراوانی بودیم به نحوی که هیچ دستاورد مثبت و نقطه عطفی در کارنامه مدیران این دولت دیده نمی شود.

کارگردان فیلم سینمایی «فرشتگان قصاب» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: در حوزه فرهنگ و هنر، سیاست، اقتصاد و… ما شاهد بحران و فجایع جدی در این سال ها بودیم که موجی از انتقادات را در بین آحاد افراد جامعه به وجود آورد.

وی ادامه داد: این دولت همانقدر که در سیاست و اقتصاد ناکارآمد بوده به همان میزان در فرهنگ و هنر هم ناکارآمد بوده به نحوی که در این سال ها حوزه فرهنگ و هنر یک عقبگرد جدی را تجربه کرد!

سلیمی خاطرنشان کرد: در این سال ها هیچ اتفاق درخشانی که قابل بالیدن و افتخار باشد را از مسئولان و مدیران این دولت شاهد نبودیم و متأسفانه وضعیت بسیار بد و اسفباری به هنرمندان در تمامی حرفه ها و مشاغل تحمیل شد.

این سینماگر در پایان این گفتگو متذکر شد: امیدوارم با روی کار آمدن دولت جدید ما شاهد یک تحول مثبت در تمامی بخش ها و حوزه های کشور به ویژه حوزه مهم و ارزشمند فرهنگ و هنر باشیم و شرایط به گونه ای شود که از این بحران اسفبار نجات پیدا کنیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *