X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«کلبه عموپورنگ» کلید خورد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: با اضافه شدن چهره‌های جدید به فهرست بازیگران «کلبه عمو پورنگ» تصویربرداری این مجموعه آغاز شد.

به گزارش سینماپرس، تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «کلبه عمو پورنگ»، به تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده و کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و نویسندگی محمد درویشعلی‌پور، با تکمیل شدن فهرست بازیگرانش از روز گذشته آغاز شد و سعید امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، سپند امیرسلیمانی، آرش میراحمدی، ابراهیم شفیعی و امیرمحمد متقیان چهره‌های دیگری هستند که در این مجموعه حضور خواهند داشت.

«کلبه عمو پورنگ» در تلاش است با رویکرد تحکیم روابط کودکان و خانواده و پرداختن به مفاهیم سبک زندگی ایرانی- اسلامی، تشویق به حفظ محیط زیست و رعایت مسائل شهری و احترام به قوانین شهری، در نوروز ۱۴۰۰ از شبکه دو سیما میزبان کودکان و خانواده‌ها باشد.

طراحی گریم و لباس این مجموعه به صورتی انجام گرفته است تا با کاراکترهایی باورپذیر و فضایی فانتزی در کنار قصه و روایتی نو، بتواند ارتباطی عمیق و درست را با مخاطبان برقرار کند.

محمدرضا داوود نژاد، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتی، امیر سهیلی، سوسن پرور و آرش نوذری بازیگرانی هستند پیش از این حضور آن ها در مجموعه قطعی شده بود.

اسامی عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه‌کننده: مسلم آقاجانزاده، کارگردان: احمد درویشعلی‌پور، نویسنده: محمد درویشعلی‌پور، مجری طرح: محمدحسین خلیفه، برنامه‌ریز: مجید موثق، مدیر تصویربرداری: محمود صالحی، مدیر صدابرداری: بهروز عابدینی، تدوین: امید شهلایی، جلوه‌های ویژه تصویری: علی زارع، طراح گریم: شهرام خلج، طراح لباس: سحر گوران، طراح صحنه و دکور: ارغوان شیبانی، منشی صحنه: مریم ویس‌مرادی، دستیار اول کارگردان: محمدرضا زاهدیان، آهنگساز: مهرداد نصرتی، مدیر تولید: علی رحیم‌زاده، طراح حرکات: سروش کریمی‌نژاد، عکاس: پوریا منوچهرزاده و مدیر روابط عمومی: عاطفه نوذری.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *