X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

امیدوارم سینما دوباره احیا شود/ اکران به نوبت فیلم‌ها – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

علی قوی تن تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آرزوی خود برای سینمای ایران در سال ۱۴۰۰ گفت: اولین آرزوی من این است که این ویروس خطرناک و خانمان سوز کرونا از بین برود و مردم بتوانند با شادی و شادکامی مانند گذشته در سالن‌های سینمایی حضور پیدا کنند و فیلم‌های مورد علاقه خود را در سالن‌های سینما تماشا کنند.

وی بیان کرد: امیدوارم سینما دوباره احیا شود و مانند گذشته مردم از سینما و فیلم‌هایی که در آن اکران می‌شود، استقبال کنند.

این کارگردان سینما بیان کرد: همچنین تقاضا دارم سازمان سینمایی در سال جدید اولویت خود را بر این بگذارد که چه در پخش فیلم‌ها در سینماها و یا اکران آنلاین، برنامه‌ریزی درستی صورت گیرد تا همه فیلم‌هایی که ساخته شده در چرخه اکران قرار گرفته و به صورت نوبت‌بندی روی پرده سینماها برود و دیگر اجازه ندهد که مافیای اکران برای نمایش فیلم‌ها در سینماها تصمیم بگیرد.

وی توضیح داد: اگر شرایط اکران و برنامه‌ریزی برای آن به درستی صورت نگیرد، سینما سرانجام خوبی نخواهد داشت و فیلم‌هایی که محتوا دارد و بحث سرگرمی در اولویت ندارد مهجور واقع شده و حتی فرصتی برای اکران آنلاین ندارند.

قوی تن در پایان گفت: باید سازمان سینمایی شرایطی فراهم کند که همه فیلم‌ها به نوبت روی پرده سینماها برود و شانس خود را در سینماها امتحان کنند و مخاطب خود را پیدا کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *