X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

زمان معرفی آثار راه یافته به دورهمی‌ای با عنوان «سینمای ایران» در «شانتیئی فرانسه» – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: اسامی آثار راه یافته به فستیوال سینمای ایران در شانتیئی فرانسه تا آخر اردیبهشت اعلام می شوند.

به گزارش سینماپرس، براساس اعلام دبیرخانه فستیوال سینمای ایران در شانتیئی، همزمان با به پایان رسیدن زمان ارسال آثار به این فستیوال، بیش از ۵۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که به زودی   این آثار توسط هیات پیش انتخاب، داوری و ۷ فیلم برتر راهی جشنواره می شوند.

نتایج این داوری ها تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری اعلام و ۷ فیلم منتخب در روزهای برگزاری فستیوال نمایش داده می شود.

هیات پیش انتخاب فستیوال ابوالفضل جلیلی، کارگردان و سینماگر ایرانی، کریستف تاردیو Christophe TARDIEU، مدیرکل مجموعه کاخ اعظم شانتیئی، رود اسسوس Rod ASSOUS، رییس سینمای الیزه شهر شانتیئی، کارولین گودار Caroline GODARD، معاون فرهنگی شهرداری شانتیئی و سید وحید یعقوبی، کارشناس هنری «مرکز ایران و فرانسه» هستند.

فستیوال سینمای ایران در شانتیئی، در ۲ بخش رقابتی فیلم های بلند داستانی و غیررقابتی فیلم های کوتاه با حضور کارگردانان فیلم های بلند در تاریخ  چهارم تا هفتم نوامبر سال جاری میلادی برابر با ۱۳ تا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۰ در فرانسه و در شهر شانتیئی برگزار می شود.

جایزه رسمی و اصلی فستیوال سینمای ایران در شانتیئی فرانسه توسط هیات داوران به فیلم منتخب اهدا و همچنین فیلم برتر از نگاه تماشاگران و فیلم منتخب توسط دانشجویان رشته سینمای دانشگاه سوربن تقدیر می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره فستیوال می توانند به سایت جشنواره به آدرس http://chantilly-iff.com مراجعه کنند.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *