X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

برگزاری جایزه سرو توسط انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس دومین دوره جایزه سرو را در سال جاری برگزار خواهد کرد.

به گزارش سینماپرس، حمید نیلی مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت: پس از برگزاری رویدادهای مستمر از جمله هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» و دوره اول جایزه سرو در سال گذشته و با توجه به ضرورت استمرار جریان تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در سراسر کشور تصمیم داریم که دومین دوره جایزه بزرگ سرو را نیز با حضور اهالی فرهیخته و توانمند تئاترایران برگزار کنیم.

وی افزود: در دوره نخست این جایزه، حضور گروه‌های تئاتر از سراسر کشور بسیار دلگرم‌کننده بود و نشان از پویایی و تداوم تلاش‌های هنرمندان تئاتر ایران در زمینه تئاتر انقلاب، دفاع مقدس و مقاومت داشت.

دبیر هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر «مقاومت» اضافه کرد: در دوره دوم اهدای این جایزه در نظر داریم تا دامنه وسیع‌تری از اهالی تئاتر کشور را درگیر این رویداد فرهنگی کنیم و سعی داریم رویکرد انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بیشتر متوجه اقشار دیگر جامعه تئاتری همچون نویسندگان، پژوهشگران، دانشجویان و هنرمندان تئاتر تلویزیونی باشد که امیدوارم با تلاش و همیاری هنرمندان و اهالی فرهیخته هنرهای نمایشی در اقصی نقاط ایران اسلامی شاهد برگزاری پرشکوه دومین دوره این رخداد فرهنگی و هنری باشیم.

حمید نیلی در پایان از انتشار فراخوان دومین جایزه بزرگ سرو به زودی و پس از ماه مبارک رمضان خبر داد که دراختیار رسانه ها قرار خواهد گرفت.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *