X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

در طی دو سال گذشته آنقدر فیلم ساخته‌ایم که به اکران نرسیده‌اند که دیگر لازم نیست فعلا به ساخت کاری بپردازیم! – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مدیر پردیس سینمایی کوروش گفت: با توجه به روزهای اولیه بازگشایی سینماها و مصادف شدن آن با تعطیلی پنجشنبه و جمعه استقبال مخاطبان بد نیست اما به طور کلی ما در شرایطی هستیم که حتی دو نفر هم بلیت خریداری کنند و به سینما بیایند آن را غنیمت می‌شماریم.

به گزارش سینماپرس، علی سرتیپی در گفت‌وگو با میزان پیرامون بازگشایی سینماها پس از یک ماه و نیم تعطیلی ناشی از محدودیت‌های کرونایی گفت: دو هفته گذشته بود که ما سینماگران روزهای سختی را تجریه می‌کردیم و همه سینماها در سال جدید رنگ اکران را هنوز درست و حسابی به خود ندیده بودند که بسته شده بودند، اما خدا را شکر با یک اتفاق خوب سالن‌های سینما از روز پنجشنبه بازگشایی شدند و ما بسیار این اتفاق خوشحالیم.

وی با اشاره به سایت خرید آنلاین بلیت سینما و میزان استقبال مخاطبان در روزهای ابتدایی بازگشایی سالن‌های سینما ابراز کرد: با توجه به روزهای اولیه این بازگشایی و مصادف شدن آن با تعطیلی پنجشنبه و جمعه استقبال مخاطبان بد نیست، جدا از این موضوع ما در شرایطی هستیم که حتی دو نفر هم بلیت خریداری کنند و به سینما بیایند آن را غنیمت می‌شماریم.

مدیر پردیس سینمایی کوروش پیرامون پیش‌بینی خود از استقبال مخاطبان از سینما آن هم پس از موج چهارم کرونا ابراز کرد: من فکر می‌کنم با وجود شرایط به وجود آمده از موجو چهارم کرونا و میزان بالای فوتی‌ها و ایجاد ترسی که در مردم ایجاد شده باید کمی زمان بگذرد تا مخاطبان دوباره به سالن‌های سینما اعتماد کرده و بازگردند، به اعتقاد من این شرایط و سختی‌های آن تا مرداد ماه با ما همراه خواهد بود.

وی در همین راستا ابراز کرد: اینکه می‌گویم تا مرداد ماه این شرایط و سختی‌های آن با ما خواهد بود به این خاطر است که رفته رفته شرایط با واکسیناسیون عمومی بهتر خواهد شد و به طبع با ایجاد ایمنی و و گذر زمان مردم خیالشان راحت‌تر شده و در پی ان اعتمادشان به سالن‌های سینما بیشتر خواهد شدف از طرفی با گرمای هوا همانطور که در سال گذشته هم تجربه کردیم موج کرونا کمی خاموش‌تر شده و راحت‌تر می‌توان موقعیت را هدایت کرد.

سرتیپی در همین راستا اظهار کرد: در حال حاضر در پردیس سینمایی کوروش همان فیلم‌هایی برای نوروز ۱۴۰۰ در نظر گرفته بودیم و مدت زمان زیادی به دلیل تعطیلی‌ها بدون مخاطب مانده بودند به اکران خود ادامه می‌دهند.

این تهیه کننده سینما پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در حوزه ساخت آثار سینمایی خاطرنشان کرد: راستش را بخواهید در طی دو سال گذشته آنقدر فیلم ساخته‌ایم که به اکران نرسیده‌اند که دیگر لازم نیست فعلا به ساخت کاری بپردازیم تا این آثار اکران شده و بعد از آن شاید بتوانیم به ساخت آثار جدید فکر کنیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *