X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

کرونا فعلا سینما و تئاتر را نابود کرده است/ببینیم سیاست‌های مسئولین در قبال سینما و تئاتر چیست – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بازیگر سریال تلویزیونی «روزهای آبی» گفت: در حال حاضر منتظر هستیم کرونا به طور کامل رفع شود تا ببینیم سیاست‌های مسئولین در قبال سینما و تئاتر چیست. کرونا فعلا سینما و تئاتر را نابود کرده است. شیوع کرونا باعث شد تا همه بچه‌های تئاتر خانه‌نشین شوند.

به گزارش سینماپرس، امیر غفارمنش در گفت‌وگو با میزان پیرامون نقش خود در سریال تلویزیونی «روزهای آبی» گفت: از ابتدا و بر روی کاغذ قرار بود نقش «نیمچه» بار کمدی سریال «روزهای آبی» را به دوش بکشد و من برای این نقش انتخاب شدم و امیدوارم از پس آن برآمده باشم.

این بازیگر تلویزیون پیرامون قصه و عوامل سریال تلویزیونی «روزهای آبی» ابراز کرد: سریال تلویزیونی «روزهای آبی» بستر قصه و عناصر داستانی خیلی خوب داشت و اتفاق‌های رخ داده در این مجموعه نیز فوق‌العاده درست چیده شده بودند از طرفی باید گفت که لوکیشن‌هایی که داشتیم بسیار مناسب و عالی بودند، در کنار تمامی این نکات گروه کارگردانی و تولید سریال «روزهای آبی» بسیار خوب بودند و بازیگران خیلی خوبی هم در شرایط همه‌گیری کرونا و محدودیت‌های خاص آن برای ایفای نقش‌ها انتخاب شدند.

غفارمنش با اشاره به گروه بازیگران اظهار کرد: گروه بازیگران در هر کاری حائز اهمیت ویژه‌ای است و برای من هم این قضیه مهم است. بازیگرانی که در سریال «روزهای آبی» حضور داشتند خیلی با همدیگر راحت بودیم و بده بستان‌های بازی هم به خوبی انجام می‌شد. غیر از اکبر عبدی و فریبا متخصص که جزو بازیگران پیشکسوت و بزرگ نسل قبل ما هستند بازیگران دیگر از جمله علی سلیمانی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، ویدا جوان، سامان صفاری و بقیه دوستان همه خیلی خوب بودند. به اعتقاد من «روزهای آبی» کار خوش ریتمی در آمده و قاب‌های زیبایی هم دارد.

وی در همین راستا بیان کرد: قاعدتا اگر این سریال در شبکه‌ دیگری از جمله شبکه یک، دو یا سه سیما پخش می‌شد مخاطبان بیشتری آن را می‌دیدند و اتفاق بهتری برای این سریال می‌افتاد. اگر هم «روزهای آبی» در شبکه سه پخش می‌شد که خیلی عالی بود و قطعا مخاطبان بیشتری این مجموعه را می‌دیدند. البته باید بگویم از نمایش آن در شبکه پنج ناراضی نیستم و فیدبک‌های خوبی هم گرفتم و به نظرم مردم این سریال را تماشا می‌کنند.

بازیگر سریال «بوم و بانو» پیرامون پیشنهادات خود در عرصه شبکه نمایش خانگی بیان کرد: سال گذشته پیشنهادی برای یک سریال در شبکه نمایش خانگی داشتم که بازی در «روزهای آبی» صدا و سیما را به آن ترجیح دادم. آن سریالِ پیشنهادی سبکی فانتزی داشت و به این علت که چندین بازیگر آماتور از فامیل‌های تهیه‌کننده نیز در آن بودند کار در آن را نپذیرفتم. زنده‌یاد علی انصاریان نیز از بازی در آن سریال منصرف شده بود.

غفارمنش درباره تاثیر کرونا بر تولید آثار اظهار کرد: من کلا ترسی از کرونا ندارم آن هم به این خاطر که مرگ را دوست دارم اما همکاران من تحت فشار بودند و با ترس و لرز و الکل و ماسک می‌آمدند و همه موارد را رعایت می‌کردیم. در سریال «روزهای آبی» هنروران زیادی هم از گیلان و هم از تهران بازی می‌کردند و کلا پشت صحنه شلوغی همراه با استرس کرونا حاکم بود. در کل شرایط طوری بود که افراد زیادی حضور داشتند و با وجود گریم‌های سنگین امکان ماسک زدن وجود نداشت و امکان ابتلا وجود داشت که خوشبختانه اتفاق بدی هم رخ نداد.

بازیگر سریال تلویزیونی «آخر خط» پیرامون وضعیت این روزهای سینما و تئاتر اظهار داشت: در حال حاضر منتظر هستیم کرونا به طور کامل رفع شود تا ببینیم سیاست‌های مسئولین در قبال سینما و تئاتر چیست. کرونا فعلا سینما و تئاتر را نابود کرده است. شیوع کرونا باعث شد تا همه بچه‌های تئاتر خانه‌نشین شوند و خیلی‌ها شرایط بدی دارند و مسئولان متاسفانه در این زمینه سکوت کرده و تنها مبالغ بسیار ناچیزی به آنها داده می‌شود که با این شرایط اقتصادی عملا زندگی آنها با مشکل مواجه شده است. این در حالی است که بچه‌های خانه تئاتر خانواده بزرگی هم نیستند و مسئولین نباید بی‌تفاوت از کنار آنها رد شوند.

امیر غفارمنش پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری خاطرنشان کرد: قراداد سریالی به کارگردانی علیرضا نجف‌زاده را بسته‌ام و منتظر شروع فیلم‌برداری آن هستیم.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *