X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

ستاد تصمیم گیر درباره فیلم‌های تبلیغاتی ترکیبی پنج نفره است و تصمیمات به صورت جمعی گرفته می‌شود و فردی نیست. – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو کمیسیون بررسی تبلیغات با اشاره به پخش نشدن مستند همتی از ساز و کار ارسال مستندها به سازمان سخن گفت.

به گزارش سینماپرس، احسان قاضی زاده هاشمی درباره ساز و کار تصمیم گیری درباره برنامه‌های انتخاباتی بیان کرد: ستاد تصمیم گیر درباره این فیلم‌ها ترکیبی پنج نفره است و تصمیمات به صورت جمعی گرفته می‌شود و فردی نیست.

وی درباره فیلم انتخاباتی عبدالناصر همتی نیز بیان کرد: با توجه به اینکه این فیلم ۲۰ دقیقه به هشت شب به دبیرخانه ستاد انتخابات واصل شد و براساس مصوبه کمیسیون که تصمیم جمعی نمایندگان دولت و معاون دادستان و نماینده سازمان صداوسیما و شورای نظارت است باید سه ساعت قبل واصل می‌شد. این فیلم ۲۰ دقیقه به ساعت ۸ به دبیرخانه ستاد انتخابات رسید و حتی اماده سازی فنی این فیلم قریب یک ساعت به طول می‌انجامید و این خارج از زمان پیش بینی شده، بوده است که برای همه نامزدها السویه بین ۸ شب تا ۸:۳۰ پیش بینی شده است.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: امکان اماده سازی این فیلم به لحاظ فنی هم وجود نداشت و تصمیم بر این شد که این فیلم به علت دیر رسیدن به سازمان، با تصمیم کمیسیون یعنی ۲ نماینده از دولت و وزارت کشور و نماینده معاون دادستان، صداوسیما و شورای وزارت کشور پخش نشود.

وی درباره رای صداوسیما درباره پخش نشدن برنامه‌ها و مستندهای انتخاباتی عنوان کرد: صداوسیما یک رای دارد، دولت ۲ رای و باقی هم یک رای دارند و هر اقدامی حداقل با سه رای لازم الاجراست.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *