X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«چرند و پرند» طنز صبحگاهی رادیو شد – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: مجموعه طنز نمایشی صبحگاهی «چرند و پرند» با برداشتی آزاد از «چرند و پرند» زنده یاد علی اکبر دهخدا هر هفته شنبه تا چهارشنبه از آنتن رادیو نمایش پخش می شود.

به گزارش سینماپرس، امیر زنده دلان کارگردان مجموعه رادیویی «چرند و پرند» درباره شکل گیری ایده این برنامه رادیویی گفت: مدتها منتظر فرصتی بودم که بتوانم برای چندمین بار برنامه طنز فاخری را با بچه های رادیو نمایش که همه از کار بلدها و درجه‌یک های این عرصه هستند، کار کنم، طرح اولیه «چرند و پرند» با این نیت که بتوانیم شخصیت های کتاب «چرند و پرند» دهخدا را در نمایش رادیویی زنده کنیم و در عین حال برداشتی آزاد و به روز از آن داشته باشیم، شکل گرفت و با همکاری فرزام محبی مدیر گروه برنامه های مستند و ترکیبی رادیو نمایش در جلسات متعدد روی شخصیت ها کار شد.

وی ادامه داد: بنا شد که شخصیت های این مجموعه نمایشی که تلفیقی از شخصیت های سنتی و قدیمی با خبرها و اتفاقات روز هستند در یک نشریه طنز صبحگاهی به اسم «چرند و پرند» شروع به کار کنند. در نمایش چرند و پرند ما سعی می کنیم خبرهای داغ روز را با نگاهی نقادانه و طنازانه مد نظر قرار بدهیم، یعنی از هزل و هجو که البته در جایگاه خودشان کارساز هستند فاصله بگیریم و با طنز فاخر بتوانیم آن چیزی را که مناسب حال شنونده امروز رادیو و به خصوص رادیو نمایش است، تقدیم کنیم.

مجموعه طنز نمایشی صبحگاهی «چرند و پرند» تولید گروه برنامه های مستند و ترکیبی نمایشی رادیو نمایش به تهیه کنندگی انسیه سمیع پور و کارگردانی امیر زنده دلان تولید می شود.

نویسندگی این مجموعه را سوگند ایرانمنش، امیر زنده دلان، ریحانه یزدان دوست، فائزه مصطفی لو و معصومه نورزاد بر عهده دارند.

همچنین این مجموعه با آهنگسازی سیاوش قمصری، صدابرداری حیدر صفدری و علی حاجی نوروزی و با بازی علیرضا جاویدنیا، سیما خوش چشم، رامین پورایمان، مینو جبارزاده، نازنین مهیمنی، نورالدین جوادیان، میرطاهر مظلومی، شیرین سپهراد، امیر زنده دلان، محمد آقامحمدی، معصومه نورزاد و علی نوبخت تولید می شود.

«چرند و پرند» هر هفته شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۸ صبح از رادیو نمایش روی موج اف ام، ردیف ۱۰۷.۵ مگاهرتز پخش می شود.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *