X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

فیلم تاریخی «کتاب سرخ» در یزد کلید خورد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، امین زندگانی، کارگردان این اثر تاریخی سه شنبه شب در نشستی خبری با اشاره به اینکه برای لوکیشن‌های این فیلم نیاز به فضای نخلستان بود، اظهار داشت: بر همین اساس با هماهنگی‌های انجام شده، شهرستان بافق برای فیلمبرداری این اثر تاریخی انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه این فیلم اولین تجربه کارگردانی من و با ژانر تاریخی است، عنوان کرد: محمد مصری پور و زهرا اسحاقیان تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارند.

زندگانی از حضور بازیگرانی همچون الیکا عبدالرزاقی، فریبا متخصص، بهار قاسمیان، امیر ارسلان رزمی در این فیلم خبر داد و عنوان کرد: تلاش می کنیم این فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد.

وی همچنین از شهرداری یزد به ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری به خاطر حمایت از این فیلم قدردانی کرد و اظهار داشت: امیدوارم روزی در شهر یزد، اثری با مشارکت و نقش آفرینی عوامل بومی یزد تولید کنیم.

محمد مصری پور، تهیه کننده این اثر سینمایی نیز بیان کرد: این فیلم با بودجه ای بسیار کم اما با همت و توان عوامل تولید به ویژه کارگردان خوب این اثر در حال ساخت است.

وی با اشاره به روند ساخت این مجموعه بیان کرد: این اثر ۱۶ مرتبه بازنویسی شد و اولین بار در اردیبهشت ۹۹ در کرج کلید خورد، بخشی از کار در شهرک سینمایی تابان دنبال شد و اکنون نیز بخش هایی از اثر در نخلستان‌های بافق در حال ساخت است.

در این نشست شهردار یزد و فرماندار یزد نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و شهرداری یزد حمایت خود از ساخت این فیلم در یزد را اعلام کرد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *