X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

«محمدمهدی اسماعیلی» رسما سکان «وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی» را به دست گرفت – اخبار سینمای ایران و جهان

سینماپرس: بر اساس این رأی گیری که به صورت مخفی و با ورقه انجام و ۱۹ صندوق در مقابل جایگاه هیات رییسه، برای اخذ رای از نمایندگان تعبیه شده بود؛ آقای محمد مهدی اسماعیلی موفق شد تا با اخذ ۱۸۱ رای موافق ۷۷ رای مخالف و ۲۸ ممتنع به کابینه سیزدهم راه یافته و تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده گیرد.

به گزارش سینماپرس، نمایندگان مجلس در نشست عصر امروز (چهارشنبه) بعد از پایان بررسی صلاحیت ۱۹ وزیر پیشنهادی و استماع صحبت های آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در دفاع از کابینه معرفی شده، نظر خود را در مورد هر یک از وزرا اعلام نمودند.

بر اساس این رأی گیری که به صورت مخفی و با ورقه انجام و ۱۹ صندوق در مقابل جایگاه هیات رییسه، برای اخذ رای از نمایندگان تعبیه شده بود؛ آقای محمد مهدی اسماعیلی موفق شد تا با اخذ ۱۸۱ رای موافق ۷۷ رای مخالف و ۲۸ ممتنع به کابینه سیزدهم راه یافته و تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را بر عهده گیرد.

خبرگزاری سینماپرس ضمن تبریک و آرزوی موفقیت برای ایشان امیدوار است تا وضعیت فرهنگی کشور از ولنگاری موجود خلاصی یافته و در دوران مسولیت وی ضمن توجه مشخص به موضوع نفوذ فرهنگی؛ زمینه های لازم برای رشد توسعه فرهنگ اصیل انقلاب اسلامی فراهم گردد.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *