X

جزئیات وبلاگ

دفتر سینمایی

معرفی مشاوران انتخاب پویانمایی جشنواره فیلم کوتاه تهران – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به‌ گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، سیاوش زرین‌آبادی، مونا شاهی و ساره شفیعی‌پور به عنوان مشاوران انتخاب آثار پویانمایی بخش مسابقه ملی، جشنواره سی‌ و هشتم را همراهی می‌کنند.

ساره شفیعی‌پور متولد سال ۱۳۶۰ در کرمان و دانش‌آموخته رشته انیمیشن از دانشگاه تربیت مدرس و برنده جوایز بسیاری از جمله جایزه بهترین انیمیشن از جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران شده است.

سیاوش زرین‌آبادی متولد سال ۱۳۴۱ در آبادان و دانش‌آموخته رشته مهندسی شیمی است. او از اعضای هیات انتخاب و داوری جشنواره پویانمایی تهران بوده و برنده جایزه‌هایی از جشنواره‌های مختلف، همچون جایزه بهترین انیمیشن از جشنواره Ficts میلان شده است.

مونا شاهی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران و دانش‌آموخته انیمیشن از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر تهران است. او از اعضای هیات انتخاب جشن بزرگ انیمیشن ایران بوده و برنده جایزه دومین انیمیشن جشنواره فریمز هند نیز شده است.

سی‌ و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران ۲۷ مهر تا ۲ آبان ۱۴۰۰ برابر با ۱۹ تا ۲۴ اکتبر ۲۰۲۱ برگزار می‌شود. این رویداد برای اولین‌بار در تاریخ سینمای ایران واجد شرایط تایید آکادمی اسکار شناخته و معرفی شده است.

مشاهده خبر از سایت منبع

اشتراک گذاری

نظرتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *